20/2/08

Η μαγική βιβλιοθήκη


Περνώ μπροστά από τα ράφια της βιβλιοθήκης. Τα βιβλία μου έχουν γυρισμένη την πλάτη. Όχι για να με απωθήσουν, όπως οι άνθρωποι, αλλά για να μου συστηθούν και να με προσκαλέσουν. Ατέλειωτα μέτρα βιβλίων που δεν θα μπορέσω να διαβάσω ποτέ. Και το ξέρω: αυτό που μου προσφέρεται εδώ είναι η ζωή, ζωή που προστίθεται στη δική μου και περιμένει να την εκμεταλλευτώ. Αλλά οι μέρες περνούν τόσο γρήγορα ώστε η δυνατότητα αυτή δεν αξιοποιείται. Ενα από αυτά τα βιβλία θα ήταν αρκετό για να μου αλλάξει τελείως τη ζωή.

Ποιός είμαι τώρα; Ποιος θα ήμουν αν διάβαζα;

(Σίμεν Σκιόνσμπεργκ: Η Φριχτή Απόλαυση Κείμενα για τα Μυστικά της Ανάγνωσης.)

11 σχόλια:

φωτης είπε...

Καλησπερα αβολα γιατι ? Εχω αυρα μαλλον
Ευχαριστω παντως !

LINA T. είπε...

Δυστυχώς δεν είναι μόνο αυτή η δυνατότητα που δεν αξιοποιούμαι στη ζωή.
Για μερικούς ένα από αυτά μπορεί να την αλλάξει, για άλλους όχι.
Φιλάκια μικρό μου αζάκι!!!

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ είπε...

Καλησπέρα Γλύκα ,χαίρομαι που με αποδέχτηκες και ευχαριστώ
Τα βιβλία είναι για μένα μια μεγάλη αγάπη που πάντα την προ-΄
δίδω ,πάντα την αφήνω στη μεση και φεύγω ,μα κάθε φορα
γυριζω μετανοιωμένος και προσπαθώ να επανορθώσω.
Στην προσπάθεια βρίσκομαι ακόμη.
Καλό βράδυ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ είπε...

Δεν φεύγει

Καραβάκι είπε...

Φώτη χίλια συγνώμη για προχτές.Η σύνδεση γαρ....
Ελπίζω να τα πούμε σύντομα.

Καραβάκι είπε...

Λινάκι μου έτσι είναι...ο καθένας βλέπει τα πράγματα με τα δικά του μάτια.Και είναι λάθος να πιστεύουμε ότι όλα είναι ίδια....
Σ΄αγαπώ πολύ και χαίρομαι που υπάρχεις στη ζωή μου.

Καραβάκι είπε...

Καλησπέρα Παναγιώτη.Χαίρομαι που είμαστε εδώ και επικοινωνούμε.
Τα βιβλία είναι "όπλα" στα χέρια μας.Και τα όπλα πρέπει να ξέρεις να τα χειρίζεσαι με σύνεση.Μόνο όταν είσαι έτοιμος!
Εύχομαι γρήγορα να καταφέρεις να βρεθείς κοντά σ' αυτό που αγαπάς.
Να είσαι καλά.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ είπε...

Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και τα όμορφα λόγια
σου και 'γω χαίρομαι πολύ που επικοινωνούμε ..μπορώ
να σε αποκαλώ Γλύκα ή πρέπει κάπως αλλιώς;

Καραβάκι είπε...

Παναγιώτη,αυτό είναι το όνομα μου.Έτσι με φωνάζουν όσο και αν
ακούγετε παράξενο.
Ελπίζω να μην είναι ενοχλητικό.
Καλό απόγευμα σου εύχομαι

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ είπε...

ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΟΝΟΜΑ ΑΛΛΑ ΕΒΛΕΠΑ ΟΤΙ ΣΕ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΑΖΑ ΚΑΙ ΜΠΕΥΡΔΕΥΤΙΚΑ
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΛΥΚΟΥΛΑ

Καραβάκι είπε...

Σ' ευχαριστώ Παναγιώτη για τα καλά σου λόγια.Εύχομαι να έχεις μια καλή και δημιουργική βδομάδα!
Καλή σου μέρα