11/3/09

Πινελιές άνοιξης


Καμιά φορά λένε, μην αποκλείεις τίποτα στη ζωή σου. Ίσως γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι θα φέρει η επομένη στιγμή. Πριν λίγες μέρες έλεγα σε μια φίλη σε ένα σχόλιο, πως δε θέλω να ξαναπιάσω τα πινέλα μου στο χέρι. Πως δεν έχω καμιά διάθεση να ασχοληθώ με χρώματα, σχέδια και ζωγραφιές. Δηλώσεις που μείνανε δηλώσεις! Διότι και τα πινέλα μου ξανάπιασα, και ζωγράφισα και το έκανα με μεγάλο κέφι και όρεξη. Δεν ξέρω ούτε και μπορώ να καταλάβω τι είναι αυτό που κάποιες φορές μας κάνει να παίρνουμε μπρος και να ξεκινάμε κάτι που μέχρι την προηγούμενη στιγμή και μόνο που το σκεφτόμασταν μας έπιανε πανικός.


Άνοιξη είναι και το θέμα δε θα μπορούσε να ξεφύγει από την εποχή. Kάτασπρες χήνες ανάμμεσα σε πολύχρωμα λουλούδια ήταν το θέμα μου. Και μου άρεσε το αποτέλεσμα γιατί ήταν εντελώς ελεύθερο. Απλές γραμμές, λιτά χρώματα αλλά φωτεινά και το αποτέλεσμα ήταν καλό. Σήμερα το μυαλό μου είναι συνέχεια στη δουλειά μου. Έχω και ένα ραντεβού επαγγελματικό το βράδυ και ελπίζω πως όλα θα πάνε καλά. Άλλωστε πρέπει είπαμε να ξαναμπώ στους παλιούς μου ρυθμούς. Να αρχίσω να δημιουργώ και πάλι.


Τελικά όλα στο μυαλό μας είναι. Ακόμη και η διάθεση μας μπορεί να αλλάξει φτάνει να το θελήσουμε. Φτάνει να γυρίσουμε λίγο το διακόπτη που κόλλησε και μας κάνει να μένουμε στάσιμοι. Δε θέλει κόπο, τρόπο θέλει. Και αισιοδοξία. Πως όλα θα πάνε καλά. Πως οι πινελιές της άνοιξης θα γεμίσουν τη ζωή με χαρούμενα χρώματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: