10/3/09

Όλα τα μανιτάρια τρώγονται...



* Σκέφτομαι πόσο περίεργες είναι αυτές οι κοπέλες που ντύνονται όχι για να τις κοιτάξεις, αλλά να τις προσέξεις.

* Σκέφτομαι πόσο ανακουφιστικό πρέπει να 'ναι το να πιστεύεις.

* Σκέφτομαι πως μπορεί να μην ξέρω πολύ καλά το προφίλ των φίλων μου, αλλά, όπως και να το κάνουμε, το ξέρω καλύτερα απ' όσο οι ίδιοι.

* Σκέφτομαι πως μπορεί να κατηγορηθώ για έλλειψη φαντασίας, αλλά εξακολουθώ να πιστεύω πως το καλύτερο μέρος για να κάνεις έρωτα, είναι το κρεβάτι.

* Σκέφτομαι πως γίνεσαι κάθαρμα τη μέρα που αρχίζεις να πιστεύεις πραγματικά πως ό,τι έχεις, το έχεις δικαιωματικά.

* Σκέφτομαι πως κατά βάθος, είμαι πάντα διαθέσιμος και πάντα πολυάσχολος.

* Σκέφτομαι πως είναι καλύτερα να μένεις σ' ένα άσχημο κτίριο που να βλέπει σ' ένα ωραίο, παρά το αντίστροφο.

* Σκέφτομαι πως δε μετανιώνω τόσο για το τι σου είπα πριν λίγο, όσο για το ότι σου το είπα.

* Σκέφτομαι πως σιχαίνομαι όταν κάποιος ξεκινάει να μου μιλήσει με τη φράση «Ξέρεις κάτι;», οπότε κι εγώ, σαν μαλάκας, λέω «Όχι».

* Σκέφτομαι πως πολύ συχνά, παίρνω κάτι σπουδαίες αποφάσεις, που δεν τις τηρώ ποτέ.

* Σκέφτομαι πως υπάρχουν εκατοντάδες πράγματα που σκέφτομαι αλλά δεν τα γράφω εδώ, για να μην πληγώσω κοντινούς μου ανθρώπους.

Αποσπάσματα από το βιβλίο «όλα τα μανιτάρια τρώγονται... ( αν και ορισμένα μόνο μια φορά) ή Χίλιες απαντήσεις στην ερωτήση <<Τι σκέφτεσαι;>>» του Herve Le Tellier.


ΥΓ. Εσείς τι σκέφτεσται;

Δεν υπάρχουν σχόλια: