20/1/10

Όταν πέφτει το βράδυ...



Άργησα το ξέρω. Βιάσου και θα στα λέω, καθώς θα καπνίζεις το τσιγάρο σου και θα δουλεύεις. Γρήγορα να με φτιάξεις...

Άδειασα τελείως σήμερα. Μην τους αφήσεις να το καταλάβουν.

Όχι ότι δεν το ξέρουν, αλλά καλύτερα να μη φαίνεται. Δεν τον έβρισκαν, γι’ αυτό καθυστέρησα. Λένε πως ταιριάζουμε απόλυτα. Πολύ αμφιβάλλω, εγώ ποτέ δεν υποχρεώνω κανέναν να με περιμένει, αλλά αυτοί ξέρουν καλύτερα. Αφού επιμένουν πως ταιριάζουμε, ταιριάζουμε.

Τους έδωσα κι εγώ την καρδιά μου και να ‘μαι. Όχι, δεν τους είδα, δεν ξέρω γιατί άργησαν να εμφανιστούν. Θα φταίει που έδινα. Δυσκολεύεται να πάρει ο κόσμος αυτό που εύκολα του δίνεις, το έχεις παρατηρήσει; Γίνεται επιφυλακτικός. Αρχίζει να το ψάχνει. Κι όσο πιο σπουδαίο είναι αυτό που του δίνεις, τόσο πιο δύσκολος γίνεται. Σου λέει, δεν μπορεί, κάτι γίνεται εδώ.

Πώς γίναμε έτσι;

Μην απαντάς, άσε με εμένα να λέω και δούλευε. Αύριο στις τρεις. Αύριο στις τρεις με περιμένουν, το ραντεβού κλεισμένο μια βδομάδα τώρα. Σκοπεύω να είμαι στην ώρα μου κι ας άργησουν να φανούν τούτοι οι τελευταίοι, οι που ταιριάζουμε απολύτως. Σκοπεύω να είμαι στην ώρα μου κι όχι όπως όπως, γι’ αυτό περιποιήσου με.

Βάλε λίγο ακόμη εδώ. Στην κοιλιά. Άδειασα πολύ εκεί. Έτσι... Και στο στήθος. Έτσι... Και τώρα τα μάτια. Να τα προσέξεις ιδιαιτέρως τα μάτια. Μάτια μου με φωνάζει κι η αγάπη μου. Μάτια μου... Βάψε τα καλά, να μη φαίνονται ραμμένα. Θα τους πειράξει αυτό.

Σα να έχω, βάψε τα. Σα να έχω και κοιμάμαι. Κι ας το ξέρουν πως τα έδωσα κι αυτά.

Πηγή: Ποιείν

2 σχόλια:

Γραφεας Πεζικου είπε...

"Πριν πέσει το βράδυ",δεν μπορεσα να βρώ την "έκπληξη" στο"ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ".Εκτός αν θεωρείς έκπληξη το ότι γνωρίζουν στην Καβάλα τα καλύτερα μαγαζιά για ΟΛΑ τα γούστα,καλύτερα και από μένα.Αυτό το έμαθα από την αγάπη τους που εκδηλώθηκε στις αναρτήσεις μου και τους ευχαριστώ από καρδιάς!Δεν αξιώθηκαν όμως να κάνουν LINΚ στο "φτωχικό" μου, όπως έχω κάνει εγώ τόσο για το "Καραβάκι" Σου, όσο και για το "ADE GIA"....Δεν χρειάζεται νομίζω και πολύ κόπο, καλή διάθεση μόνο, και έγινε η σύνδεσή μας!Ευχαριστώ θερμά...Αν πάλι είναι κάποια άλλη η ΕΚΠΛΗΞΗ που δεν ανακάλυψα,βόηθα με αν έχεις την καλοσύνη σε παρακαλώ!!!Αναμένω νεώτερα Σας,με αγωνία.......

Γραφεας Πεζικου είπε...

Τα βρήκαααα! Μετά την παρέμβαση των "ADE GIA"Τι; αγάπες έχω βρει στο διαδίκτυο;Αλλο πράμα,Τρέλα,χαρά,συγκίνηση,περηφάνεια,νοσταλγία και όχι μόνο.....Από Καρδιάς Ευχαριστώ Σας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!