9/6/10

Κακόφημοι δρόμοι...



Έχω ταξιδέψει πολύ μέσα στην Ελλάδα. Στο Βορρά συναπαντάς την πινακίδα:

"ΠΡΟΣΟΧΗ ΖΩΑ"

ενώ στο Νότο

"ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΔΥΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΘΑΝΑΣΙΜΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ".

Θα ήθελα να γνωρίσω κάποτε τους εμπνευστές τους. Διψάει η πατρίδα μας για χιουμορίστες του δικού τους επιπέδου.



Όταν δεις στην Αττική Οδό τη φωτεινή επιγραφή:
"ΚΙΝΟΥΜΕΝΟ ΖΩΟ ΣΤΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ"

μην τρομοκρατηθείς.

ΜΑΛΛΟΝ δεν εννοούν ΕΣΕΝΑ

Όταν η φωτεινή επιγραφή σβήσει, μην σπεύσεις να χαρείς. Συνήθως δεν υπονοούν ότι το ζώο έφυγε από το οδόστρωμα. Υπονοούν ότι δεν είναι πια ΚΙΝΟΥΜΕΝΟ.


4 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

χαχα
τι μου θυμίζουν οι φωτογραφίες τι μου θυμίζουν!

καλησπέρα :)

Matriga είπε...

Τελικά έχεις πολύ χιούμορ και αυτό είναι κάτι που δυστυχώς λείπει από πολλούς σήμερα...

Κοχυλένιο φιλί και καλό καλοκαίρι!

Side21 είπε...

Δεν χρειάζεται να ...
το επαναλάβω νομίζω !!!
Το πιο επικίνδυνο ζώο για τη φύση
για τον εαυτό του αλλά και τα άλλα
πλάσματα είναι ο Άνθρωπος !!!
Βρίσκομαι στη βάση μου ευτυχώς ...
δίπλα στη θάλασσα μακρυά από ...
καύσωνες και μεγαλουπόλεις !!!
Την καλησπέρα μου ...

Καραβάκι είπε...

Τάσο

Η αλήθεια είναι ότι εσένα θυμήθηκα με την ανάρτηση αυτή.Που νόμιζες ότι σου κάνω πλάκα όταν σου έλεγα ότι έχει αρκούδες εδώ πάνω.Φιλιά πολλά στην μικρή σου.Να περνάτε καλά.

matriga

το χιούμορ είναι απαραίτητο συστατικό της ζωής.Δίχως αυτό όλα είναι μουντά και άτονα.Καλό καλοκαίρι και σε σένα.

Side21

Xαίρομαι που είσαι στο νησί.Το έχω συνέχεια στο μυαλό μου τελευταία.Θα ήθελα πολύ να έρθω και να σας δω.Ελπίζω να τα καταφέρω κάποια στιγμή.
Όσο για τον άνθρωπο... μάλλον η λέξη κτήνος του ταιριάζει περισσότερο.Φιλιά και χαιρετισμούς σε όλους σας.Ειδικά στο Δεσποινάκι.