23/3/08

Σε θυμάμαι...


Απόψε βγήκε η σελήνη
στους δρόμους σαν τρελή κι εκείνη
και με δυο μάτια δακρυσμένα
μου είπε πως δεν τη ρωτάς ποτέ για μένα
Θα΄θελα να΄ξερα πού να΄σαι
κι αν έχεις κάτι να θυμάσαι
και ψιθυρίζω μεσ΄το κρύο
τόση αγάπη δεν τελειώνει μ΄ένα αντίο

Σε θυμάμαι πάντα σε θυμάμαι
πλάι σου δε θα΄μαι
όμως στο μυαλό μου θα γυρνάς
Σε θυμάμαι πάντα σε θυμάμαι
Θεέ μου πώς φοβάμαι
μήπως με τα χρόνια με ξεχνάς

Δε λέει η νύχτα να χαράξει
μα η καρδιά μου θα σε ψάξει
μεσ΄του μυαλού μου τις κρυψώνες
εκεί που ζούνε οι αγάπες στους αιώνες

Σε θυμάμαι πάντα σε θυμάμαι
πλάι σου δε θα΄μαι
όμως στο μυαλό μου θα γυρνάς
Σε θυμάμαι πάντα σε θυμάμαι
Θεέ μου πώς φοβάμαι
μήπως με τα χρόνια με ξεχνάς

Θα΄θελα να΄ξερα πού να΄σαι
κι αν έχεις κάτι να θυμάσαι
και ψιθυρίζω μεσ΄το κρύο
τόση αγάπη δεν τελειώνει μ΄ένα αντίο.

5 σχόλια:

Viviane Colette Reymond είπε...

ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΜΟΥ, ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ, ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ. ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΨΥΧΟΥΛΑ ΜΟΥ. ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ, ΧΑΜΟΓΕΛΑ... ΣΕ ΦΙΛΩ.

Aristodhmos Koumarianos είπε...

Την καλησπέρα μου απο την ... μεγαλη τσιμεντούπολη ! ! ! Πολυ ωραιο τραγούδι όμορφα δοσμένο με την θαυμάσια φωνη του Κότσιρα... Φιλάκια πολλά

Καραβάκι είπε...

Άρη δεν σε ξέχασα...μόλις γύρισα από τη δουλειά και χάρηκα που σε είδα.Ελπίζω να έφτασες καλά,και να είσαι καλά. Καλό σου βράδυ.

stagona είπε...

θαλασσίτσα μου καλημέρα και καλή εβδομάδα

Καραβάκι είπε...

Καλημέρα σταγονίτσα μου και καλή βδομάδα να έχεις.