12/3/08

Αγάπη είναι...























Ρεβέκκα, 8 ετών:

Να ξέρεις ότι το όνομά σου είναι ασφαλές στο στόμα του.


Βασίλης, 4 ετών:

Αγάπη είναι όταν ένα κορίτσι βάζει άρωμα κι ένα αγόρι άφτερ σέιβ και μετά βγαίνουν έξω μαζί και μυρίζουν ο ένας τον άλλον.

Κάρολος, 5 ετών:

Αγάπη είναι όταν βγαίνεις για φαγητό και δίνεις στον άλλο τις μισές τηγανιτές σου πατάτες χωρίς να του ζητάς να σου δώσει κι αυτός από τις δικές του.

Χριστίνα, 6 ετών:
Αγάπη είναι αυτό που σε κάνει να χαμογελάς όταν είσαι κουρασμένη!

Λευτέρης, 4 ετών:

Αγάπη είναι όταν η μαμά φτιάχνει καφέ για τον μπαμπά και πίνει πρώτα μια γουλιά εκείνη για να δει αν τον πέτυχε!

Δανιήλ, 7 ετών:

Αγάπη είναι όταν φιλιέσαι όλη την ώρα. Μετά βαριέσαι να φιλιέσαι αλλά θέλεις να είσαι συνέχεια μαζί με τον άλλον και να μιλάτε! Η μαμά μου και ο μπαμπάς μου έτσι κάνουν. Κι όταν φιλιούνται εμένα μου φαίνεται αηδία!

Αιμιλία, 8 ετών:

Αγάπη είναι όταν είσαι στο δωμάτιό σου τα Χριστούγεννα κι ανοίγεις τα δώρα.Αν σταματήσεις το άνοιγμα,θα ακούσεις την αγάπη.

Πάνος, 7 ετών:

Αν θέλεις να μάθεις να αγαπάς καλύτερα, πρέπει να ξεκινήσεις από έναν φίλο που δε χωνεύεις!

Τζένη, 8 ετών:

Αγάπη είναι όταν λες σ' ένα αγόρι ότι σου αρέσει το πουκάμισό του κι αυτός το φοράει μετά κάθε μέρα!

Θωμάς, 7 ετών:

Σε μία σχολική εκδήλωση και πριν παίξω πιάνο, με έπιασε φόβος πάνω στη σκηνή. Τότε κοίταξα κάτω και είδα τον μπαμπά μου να με χαιρετάει χαμογελώντας. Ήταν ο μόνος που το έκανε αυτό. Τότε μου πέρασε ο φόβος!

Μαρία, 8 ετών:
Η μαμά μου με αγαπάει πιο πολύ απ' όλους. Κανένας άλλος δεν έρχεται να με φιλήσει όταν πέφτω για ύπνο!

Κλαίρη, 6 ετών:
Αγάπη είναι όταν η μαμά δίνει στον μπαμπά το καλύτερο κομμάτι από το φαγητό!


Υ.Γ. Αγάπη είναι να αφήσεις ένα χαμόγελο σ΄ αυτό το post!...

:)

cλopy από τη θάλασσα του διαδυκτίου

2 σχόλια:

stagona είπε...

θαλασσίτσα μου τι όμορφα να βλέπεις την αγάπη με τα μάτια των παιδιών.. και η εικονούλα υπέροχη...
H αγάπη φωτίζει με τη λάμψη του παραμυθιού τις μέρες μας..

Καραβάκι είπε...

Oι παιδικές ματιές σταγονίτσα μου είναι πιο αληθινές, πιο κοφτερές και πιο θαραλλέες...
καλό βράδυ και σε σένα