18/3/08

Το τραγούδι της Πηνελόπης...


Μου λες κουράστηκες, δε θες να περιμένεις
Είκοσι χρόνια το ίδιο φόρεμα να υφαίνεις
Και γω που γύρισα τον κόσμο δίχως χάρτη
Άκου τι έμαθα δεμένος στο κατάρτι

Όλους τους ξέμπαρκους τους τρώει το σαράκι
Μα όσοι ταξίδεψαν ζηλεύουν την Ιθάκη

Σε σένα πάντα θα γυρνώ κι αν δε σου φτάνει
Καράβι γίνε να γενώ εγώ λιμάνι
Να δούμε μάτια μου στο τέλος ποιος θ' αντέξει
Και ποιος καλύτερα το ρόλο του θα παίξει

Όλους τους ξέμπαρκους τους τρώει το σαράκι
Μα όσοι ταξίδεψαν ζηλεύουν την Ιθάκη

Κι όσα δεν έγιναν μην τρέχεις να προλάβεις
Αφού δεν μπόρεσες ποτέ να καταλάβεις
Πως είσαι πάντα απ' την αρχή μέχρι το τέλος
Εσύ η ασπίδα μου, το τόξο και το βέλος

15 σχόλια:

Λάζαρος Παρλαπάνης είπε...

Υπεροχο κομματι!!!!!!!!!!ο Πασχαλιδης ειναι μεγαλος τραγουδοποιος!!!!ωραια θα ηταν να ειχες και το βιντεακι!!!!

Θοδωρής είπε...

Έχεις ακούσει το Τραγούδι της Πηνελόπης-Penelope's song, από την Loreena Mckennitt?

κωστας Καστρινος είπε...

Υπέροχο, υπέροχο, υπέροχο. Καλό σου βράδυ.

LINA T. είπε...

Αζάκι μου υπέροχα τα λόγια!! αλλά βάλε και το τραγούδι να γίνουμε κομπλέ!!! Φιλάκιααααααααα

Καραβάκι είπε...

Λάζαρε καλώς ήρθες στο καραβάκι.Ναι ο Πασχαλίδης είναι από τους καλούς τραγουδοποιούς,και το συγκεκριμένο τραγούδι είναι αγαπημένο. Το βιντεάκι δεν το έβαλα γιατί δεν ήθελα να χαλάσω την εικαστική πλευρά της εγγραφής... καλό βράδυ

Καραβάκι είπε...

Θοδωρή καλώς ήρθες στο καραβάκι.Από το τραγούδι της Πηνελόπης-Penelope's song, από την Loreena Mckennitt ξεκίνησε η ιδέα γι αυτήν την εγγραφή και μάλλον αυτό θα προσθέσω. Yπέροχο κομμάτι.Καλό βράδυ.

Καραβάκι είπε...

Κώστα καλώς ήρθες στο ταξίδι μας. Καλό βράδυ και σε σένα!

Καραβάκι είπε...

Λίνα για άκου το τραγούδι που θα βάλω....
καληνύχτα και περαστικά....

Viviane Colette Reymond είπε...

ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ! ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ! ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ!

Viviane Colette Reymond είπε...

ΥΠΕΡΟΧΟ!

stagona είπε...

che bello cara mia buona giornata!!!

Καραβάκι είπε...

Καλή μου Βίβιαν τι κάνεις τόσο νωρίς ξύπνια ...κοίτα να δεις και πίστευα ότι μόνη περιπλανιέμαι τις ώρες εκείνες τις δύσκολες...Καλή σου μέρα Βι και φιλάκια

Καραβάκι είπε...

Καλημέρα και σένα σταγονίτσα μου γλυκειά!
Tώρα ξύπνησα,πίνω καφέ... και θα σε επισκεφτώ.

Viviane Colette Reymond είπε...

ΣΟΥ ΕΦΕΡΑ ΜΕ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΑΛΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ. ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΦΙΛΙΑ ΨΥΧΟΥΛΑ ΜΟΥ !

Καραβάκι είπε...

Βίβιαν είσαι μια γλυκύτατη νεραιδούλα και σε ευχαριστώ. Καλό απόγευμα να έχεις.