16/7/08

Ήλιος θεός


Φίλο τον ήλιο θεό
με του αγέρα το νέκταρ μεθάω
αγκαλιάζω και γη κι ουρανό

Και χωρίς τα φτερά δε φοβάμαι
το γαλάζιο ζεστή αγκαλιά
στα ψηλά τα βουνά να κοιμάμαι
στο Αιγαίο να δίνω φιλιά

Λευτεριά στους ανέμους ζητάω
έχω πάψει να είμαι θνητός
ανεβαίνω ψηλά κι αγαπάω
δίχως σώμα χρυσός αετός







Γιατί βαρέθηκα το γκρι κι όλα τα χρώματα που «παίζουν» τελευταία κι ας είναι κι απ' τα αγαπημένα μου.

Γιατί κουράστηκα να ασχολούμαι με ανθρώπους που τελικά δεν το αξίζουν.Μπορώ και μόνη μου.

Γιατί ναι, καλός ο χειμώνας, μα πολύ «σκούρος» - θέλω τώρα κάτι πιο φωτεινό. Και είναι καλοκαίρι και δεν θέλω να έρθουν ακόμα τα Χριστούγεννα!

Γιατί τα ηλιοτρόπια είναι από τα αγαπημένα μου λουλούδια και το κίτρινο είναι γεμάτο φως.

Γιατί έτσι νιώθω καλύτερα όταν όλα είναι ξεκάθαρα, ήρεμα και φωτεινά.

Και γιατί μου άρεσε το τραγούδι και ναι, υπάρχουν και τέτοιοι ανθρώποι!



Ένα φωτεινό λιβάδι από ηλιοτρόπια σκάει σαν προβολέας μέσα στο θαμπό μυαλό μου. Σαν διαφήμιση απορρυπαντικού ένας μάγκας Θεός, παίρνει το μαγικό σφουγγάρι του και καθαρίζει τα πάντα. Το φωτεινό λιβάδι από μικρούς ήλιους απλώνεται παντού λαμπερό και αστείρευτο.
Πλησιάζω ένα λουλούδι, το κόβω και εκείνο μεταμορφώνεται σε καφτό ουράνιο ήλιο. Πριν προλάβει να σβήσει, δαγκώνω λίγο από την άκρη του........

- Χμμμ!!! Ωραία όνειρα βλέπεις, θα πει κάποιος.

- Και λοιπόν, δες τα και συ.
- Μα δεν μπορώ.
Τότε φτιάξ' τα. Ούτε 'γω μπορώ πάντα. Αλλά μπορώ να τα φτιάχνω. Όλοι μπορούν λίγο πολύ.
Φτιάξε το λιβάδι σου, διάλεξε το λουλούδι σου και πάρε τον ήλιο σου. Μετά καν΄τον μια χαψιά.

Μην νομίζεις ότι θα λιγοστέψει. Υπάρχει άπειρος για όλους.
Επίσης, να μην πιστέψεις ποτέ όσους σου πουν ότι δε δικαιούσαι. Λένε ψέμματα. Επίσης ποτέ μην πιστέψεις όσους λένε ότι ο ήλιος είναι για φωτίζει μόνο το έξω. Είναι και για μέσα, μη σου
πω ότι είναι κυρίως για μέσα. Και να ξέρεις ότι ο ήλιος αυτός δεν προκαλεί κακό. Ίσως προκαλεί αμηχανία στους άλλους αλλά δεν ενδιαφέρει καθόλου.

Ξέρεις μια ιδέα είναι όλα. Ένα κλικ ή flash ή φύσημα ή όπως θέλεις πες το. Το ΄χεις.

Μη βιαστείς. Όποτε θελήσεις πάρε λίγο ήλιο μέσα σου.

Προλαβαίνεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: