20/9/08

Μια κρύα μέρα βροχερή


Μια ιδιαίτερα κρύα μέρα η σημερινή. Έξω βρέχει και τίποτα δεν θυμίζει τις ηλιόλουστες μέρες του καλοκαιριού που πέρασε. Με ξύπνησε ο ήχος του κινητού μου. Εκείνο το «μπιπ μπιπ», που κάνει όταν έχει αναπάντητες κλήσεις ή μηνύματα. Το άνοιξα και πήρα μια ψυχρολουσία. Έτσι για καλημέρα... Δεν ξέρω τι έχει γίνει αλλά κάθε πρωί τον τελευταίο καιρό μαθαίνω και κάτι δυσάρεστο. Χτες με το καλημέρα σας, έμαθα ότι ένα αδέσποτο σκυλί στην γειτονιά μας στη θεσσαλονίκη δάγκωσε τη μητέρα μου και τρέχανε στο Λοιμωδών. Το αντιμετώπισα με χιούμορ για να μην τρελαθώ. Την ίδια μέρα κι άλλο ατύχημα... ακόμη πιο σοβαρό. Δυστυχώς, δεν μπόρεσα να το δω το ίδιο χαρούμενα. Κάθομαι σε αναμμένα καρφιά. Το ακόμη πιο τρελό της ιστορίας, ένα μήνυμα από τον φίλο μου τον Στέλιο από τη θεσσαλονίκη. Μου γράφει ... «να προσέχεις τα πεσίματα!».

Μια ιδιαίτερα κρύα μέρα η σημερινή. Νιώθω ένα βάρος και η σκέψη μου είναι μακρυά. Στους ανθρώπους που αγαπώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: