25/7/09

Ότι, δεν είναι πια εδώ...




10 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

Νανούρισμα ήταν αυτό;

οοοοχι.. δεν θα κοιμηθώ..

εδώ είμαι..

καλό ξημέρωμα εύχομαι :-)

Global Greek είπε...

καλημέρα, καλές αναπολήσεις, καλό ταξίδι μαζί με το κομμάτι, αχ αχ αχ, φιλιά :-)

Καραβάκι είπε...

Ευρύνοε με τι κοιμάσαι εσύ παιδάκι μου;E;Εγώ κοιμήθηκα πάντως.Η ευχή σου για καλό ξημέρωμα έπιασε.Να είσαι καλά...Καλημέρα λοιπόν και ελπίζω να μην βρίσκεσαι σε χειμερία νάρκη ακόμη.Θα ρθω να τσεκάρω αν ξύπνησες...

marilianni είπε...

Γλυκια ομορφη μερα να εχεις Αζα,καλα να περασεις το σαβ/κο....

Καραβάκι είπε...

Global Greek καλημέρα και σε σένα.Οι αναπολήσεις και τα βραδυνά ταξίδια μου,διαλύονται σα σκόνη με πρωινό φως.Φιλιά και σε σένα!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Μου ξυπνήσατεεεε;
Καλημέραααα!

Ευρύνοος είπε...

Μα είπαμε..

δέν κοιμάμαι..

ένα τραγουδάκι για ξύπνημα..

http://www.youtube.com/watch?v=Ghj3kp96xwQ&NR=1

καλημέρααααααα!!!!!!

Καραβάκι είπε...

marilianni μου κι εσύ να περνάς όμορφα μικρή μου!Καλό σαββατοκύριακο με πολλές βουτιές εύχομαι... σε γαλάζια και βαθιά μπλε!Δροσερές και γεμάτες περιπέτεια.Φιλάκια!

Καραβάκι είπε...

Ευρύνοε να κοιμάσαι παιδί μου.Γιατί τα μικρά παιδιά έχουν ανάγκη από ύπνο.Ο ύπνος τρέφει τα μωρά... θυμάσαι την παροιμία;Σε ευχαριστώ για το άσμα.Τέρμα τα γκάζια και το έχω ακούσει ήδη πολλές φορές.Καλημέρα και σε σένα!Να είναι μια όμορφη μέρα!
:)

Καραβάκι είπε...

Eλίτσα μου καλημερούδια!Ναι ναι ξυπνήσαμε και πίνουμε τον καφέ μας.Σε βαρέλι... για να συνέρθουμε!Έχει μια ζέστη αφόρητη... δεν είναι για να είσαι κλεισμένος στο σπίτι...