3/7/09

Ανάταση



Ομορφαίνει τις θάλασσες το χαμόγελο σου καθώς κεντάω κύματα...

5 σχόλια:

Μαρία είπε...

Καλύτερη φωτογραφία δεν γίνεται Γλυκερίτσα !!! Κάπου εκεί είμαι κι εγώ και σου χαμογελώ... Όμορφα πολύ όμαρφα είνα...

fractal είπε...

Βάλε στο κέντημά σου και το λευκό των γλάρων. Καθώς τσιμπολογούν την ψυχή μου..Τελειωμό δεν έχει αυτό το κέντημα.

Καραβάκι είπε...

Μαριώ... Μην σταματήσεις να μου χαμογελάς.Κι εγώ το ίδιο θα κάνω.Σ αγαπώ πολύ.Εσύ και η σταγονίτσα είσαστε ότι καλύτερο γνώρισα εδώ μέσα.Να προσέχεις τον εαυτό σου.Σε φιλώ...Καλό βράδυ!

Μαρία είπε...

Aυτό το εύκολο σ'αγαπώ με τρόμαξε Γλυκερίτσα.Με καταλαβαίνεις έτσι δεν είναι; Σε συμπαθώ και μου αρέσουν τα ταξίδια σου! Σ' ευχαριστώ !

Καραβάκι είπε...

Εμένα Μαράκι με τρόμαζαν πάντα οι άνθρωποι που τρομάζουν όταν τους λες ότι τους αγαπάς.Δεν είμαι καθόλου εύκολη στα λόγια μου.Και το έγραψα πολύ συνειδητά πιο πάνω.Την καλημέρα μου!