3/7/09

Ψάχνω τα χρώματα στη νύχτα...



Δυο καρδιές....
Δυο αστέρια....
Όλα από πηλό....
Φθαρτά στην αρχή, σταθερά και αναλλοίωτα μετά.
Όλα για να στα χαρίσω.
Ψάχνω ακόμη τα χρώματα για να τα βάψω.
Δεν τους πάνε όλα.
Ψάχνω τα χρώματα.
Μέσα μου θα τα βρω...

Τη μια καρδιά θα τη βάψω γαλάζια, να στη χαρίσω, να την κρατάς στα χέρια σου, να την κοιτάς, να χαμογελάνε τα μάτια σου. Φυλαχτό γαλάζιο να ναι για σένα...

Κι όμως μένουν ακόμα....μια καρδιά....δυο αστέρια....και τα χρώματα.
Μέσα μου να ψάξω, να θυμηθώ...



8 σχόλια:

PANOPTIS είπε...

Καλο βραδυ να εχεις τρυφερη μου Γλυκεριτσα ! Καλο ξημερωμα ! Φιλια ! Αντιγονη

marilianni είπε...

Tι ομορφη ζωγραφια που εφτιαξες Αζα,μου γεμισες την ψυχη μου με κατι μαγικο....αν και δεν την αποτελειωσες ενιωσα αυτο το συναισθημα μοναδικο....Καλη σου νυχτα καλη μου αζα.

Osiris είπε...

Καλά εσύ ψάχνεις τα χρώματα στη νύχτα και το καταλαβαίνω.
Εγώ που ψάχνω ολόκληρο βαρέλι ρούμι και δεν το βρίσκω;

Τι τό'κανα βρε παιδί μου!!! :))

Πέρασα να πω μια καλημέρα Aza.
Πολύ όμορφο!

Bye!

Καραβάκι είπε...

Aντιγονάκι μου καλημέρα.Χτες είχε από νωρίς ύπνο και δεν σε πρόλαβα.Θα έρθω να σας επισκεφτώ σήμερα.Θα τα πούμε κι εκεί.Φιλιά πολλά!

Καραβάκι είπε...

marilianni μου τις νύχτες συνήθως γίνονται οι πιο όμορφες ζωγραφιές.Ακόμη κι αν είναι μισοτελειωμένες...Καλημέρα!

Καραβάκι είπε...

Που πήγε το βαρέλι;Να το είπιες και να το ξέχασες... λίγο δύσκολο!Η ορθογραφία σου είναι άριστη!Μήπως το ρούφηξαν οι ποντικοί του πειρατικού σου;Για κάνε κοντρόλ στα καλαμάκια σου...Αυτά τα ρούμια ημερομηνία λήξεως δεν έχουν πια;;;;;;Ουφ...Καλημέρα Όσιρι!
:)

Unknown είπε...

Γλυκερια μου με την φαντασια σου και την ευαισθησια σου τι θα σε κανω.Ολο χρωμα με γεμισες, ομως βρε παιδι μου τετοια κανεις και θελουν να σου βρουν γαμπρο!!!!!!!!!!!χαχαχα.

Καραβάκι είπε...

Μου χουυυυυυ!Ναι καλά... άντε μην βάψω κανέναν γαμπρό και τον κάνω graffitti!Mη λες τέτοια και θα τα πετάξω τα πινέλα μου... φιλάκια πολλά!Να σαι καλά Ελευθεράκι μου!