20/7/08

Kαθημερινοί διάλογοι


-Γεια.

-Γεια

-Πως σε λένε ;

-Ιλιάδα , εσένα ;

-Πάτροκλο , σε πειράζω , Θωμά . Θες παγωτό ;

-Θέλω .

-Βανίλια ;

-Σοκολάτα

-Πάω κάπου , θα έρθεις μαζί μου ;

-Που ;

-Να βρω την ευτυχία

-Και ξέρεις που θα βρεις την ευτυχία ;

-Ξέρω

-Που είναι ;

-Στον ουρανό . Θα έλθεις ;

-Μα στον ουρανό πάνε οι πεθαμένοι

-Εμείς θα πάμε ζωντανοί . Θα έλθεις ;

-Και γιατί να έλθω ;

-Γιατί σε αγαπώ

-Μα εγώ δεν σε αγαπώ

-Θα με αγαπήσεις στον δρόμο

-Τον ξέρεις;

-Τον ξέρω

-Είναι μακρύς;

-Είναι

-Και αν βαρεθώ;

-Θα σου λέω αστεία

Και αν δεν μου αρέσουν;

-Θα σου λέω για τον κόσμο

-Ζω τον κόσμο και τον ξέρω , δεν έρχομαι

-Θα σου λέω για τα πουλιά , τα δάση , τον ουρανό , τα άστρα και το φεγγάρι

-Μα δεν είναι ψηλά;

-Είναι

-Και αν δεν βρούμε την ευτυχία;

-Θα επιστρέψουμε

-Και αν ζαλιστώ και πέσω;

-Δεν θα πέσεις

-Που το ξέρεις;

-Θα σε κρατήσω εγώ

-Είσαι σίγουρος;

-Είμαι

-Το ορκίζεσαι

-Το ορκίζομαι

-Που;

-Σε ότι αγαπώ ποιο πολύ

-Μα εσύ αγαπάς εμένα , άσε έχω να καθαρίσω φασολάκια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: