5/5/09

Ώρες έμπνευσης...


Ένα όμορφο πρωινό το σημερινό. Ο ήλιος λάμπει μεγαλόπρεπα μετά από απουσία πολλών ημερών και μια ζεστασιά απλώνεται στο κορμί και το μυαλό. Με ξύπνησε ένα τηλεφώνημα. Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος πρέπει να ετοιμάσω δωράκια για τα παιδιά των τελευταίων τάξεων. Φέτος η πρόκληση είναι πιο μεγάλη μιας και δεν είναι παιδιά Δημοτικού, ούτε Γυμνασίου, αλλά Λυκείου.
Παρέα με μια κούπα καφέ, κοιτάζοντας από το παραθύρο μου προσπαθώ να σκεφτώ τι θα είναι αυτό που θα δένει όμορφα το παλιό με το νέο. Τις αναμνήσεις με το αύριο. Ένα δώρο που όταν θα το βλέπουν τούτα τα παιδιά μετά από χρόνια θα τους θυμίζει τα σχολικά τους χρόνια. Το πιο δύσκολο κομμάτι είναι η σύλληψη της ιδέας. Είναι αυτό το κλικ που γίνεται όταν την έχεις πιάσει και λες, αυτό είναι! Μέχρι να φτάσω όμως εκεί, έχει αρκετό δρόμο.
Φέτος θέλω να ξεφύγουμε από το στημένο δώρο. Ούτε κούπες, ούτε κορνίζες, ούτε πιατελάκια, ούτε παπύρους. Χρειάζομαι κάτι εντελώς καινούργιο και πολύ πρωτότυπο. Ψάχνω σε εικόνες, σε seit, όχι ελληνικά, στα περιοδικά και τα βιβλία μου. Ένα γραφείο γεμάτο ιδέες.
Aπό την άλλη είναι και η πίεση του χρόνου, την άλλη βδομάδα πρέπει να είναι έτοιμα και να δωθούν στα παιδιά. Δεν έχω και πολύ καιρό στη διάθεση μου. Η φιλοσοφία είναι να μπεις στη θέση αυτών που θα πάρουν το δώρο. Να μπορέσεις να βρεις τι θα τους άρεσε, τι θα τους έκανε να ενθουσιαστούν και να χαρούν. Κι αυτό δεν είναι εύκολο πάντα. Ειδικά όταν απευθύνεσαι σε παιδιά.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα Γλυκερία μου. Τί εκπληξη κι η σημερινή!!!Γύρισα από μια τριήμερη ίωση και τί να δω!!!Καλορίζικα τα καινούρια.Θαυμάσιο το καινούριο περιβάλλον!!!Ελπίζω να μην χαθούμε...Αγγελική.(Μπαίνω σαν ανώνυμος)

PANOPTIS είπε...

Καλησπερα καλη μου Γλυκερια ! Καλη πλοηγηση στη νεα θαλασσα ! Εσυ ξερεις καλα απο πλοηγηση, ετσι δεν ειναι; Αντιγονη

korinoskilo είπε...

καλα ρε καλα ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
γιατι δεν μιλας.....
με ζαλισες .........
εγω ξεχασα να το περασω στις παρακολουθησεις και λεω τι επαθε αυτη και δεν γραφει !!!!!!!!!

μιλααααα λεμεεεεεεεε κουρκουτιασα:Ρρρρρρ

φιλια

Καραβάκι είπε...

Αγγελικούλα μου πολύ χαίρομαι που σε βλέπω.Χαθήκαμε εντελώς μετά τις γιορτές.Τώρα τρέχω εγώ και δε φτάνω... Χαίρομαι που σου άρεσε το νέο λιμανάκι του καραβιού και οι αλλαγές του. Δε θα χαθούμε. Μπορεί να άλλαξα λιμάνι αλλά δεν ξεχνώ τους φίλους.Φιλάκια και καλό βράδυ!

Καραβάκι είπε...

Αντιγονάκη μου καλό!Θα δείξει ο χρόνος αν ξέρω... το μόνο σίγουρο είναι ότι χάρηκα πολύ που σε είδα.Φιλάκια και σε σένα και στον Ορέστη!Καλό βράδυ!

Καραβάκι είπε...

Τι να πω παιδάκι μου;Που να ξέρω...;Eίπα με βαρέθηκε και δεν έρχεται.Έρχομαι κι από κει...μάκια!