16/5/09

Σαν βγεις στον πηγαιμό για τη Μόσχα...


Παρακολουθώ το διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision από παιδί. Δεν είμαι πια φανατική. Θα μπορούσα να πω ότι μου είναι παντελώς αδιάφορο το συγκεκριμένο "καλλιτεχνικό γεγονός". Δε με πιάνει κρύος ιδρώτας με τα προγνωστικά, δεν αγωνιώ να μάθω τι θα φοράει ο κάθε καλλιτέχνης, ούτε αν η σκηνή θα είναι στρογγυλή, ορθογώνια, κόκκινη, κίτρινη ή με μπλε και πράσινους κόκκους.
Απλά τη βραδυά του τελικού αν βρίσκομαι σπίτι και έχω και παρέα, συνοδεία ανθυγιεινών φαγητών και δροσερής μπύρας, θα παρακολουθήσουμε το πατιρντί. Ήρεμα και χαλαρά. Θα περάσουμε λίγες ώρες ευχάριστα. Αυτό είναι όλο.
Με αυτό ως δεδομένο, μόνο κατάπληξη μπορεί να μου προκαλέσει η υστερία που βλέπω γύρω μου τις τελευταίες μέρες. Πάνελ μεσημεριάτικων και απογευματινών εκπομπών αγωνιούν... Θα φοράει λευκά ο Σάκης; Κι αν δεν φοράει λευκά που φωτίζουν το χαμόγελο του, ποιος τον παρέσυρε; Τι λένε οι στυλίστες στο στούντιο;
Ή ακούς ειδήσεις και παγώνει το αίμα σου του στυλ... Σοκ και δέος στη σκηνή της Eurovision! H πρώτη πρόβα του Σάκη δεν πήγε καλά. Παραπάτησε. Ξέφυγε από τη χορογραφία. Συναγερμός στην ελληνική αποστολή. Εξετάζεται το ενδεχόμενο έκτακτης βοήθειας από την Αθήνα...
Είσαστε καλά καλέ; Tι είδους βοήθεια; Καμιά πατερίτσα από το Μοναστηράκι;Mήπως θα έπρεπε να επιστρατεύσουμε τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας;
O διαγωνισμός της Eurovision θα είναι δίχως αμφιβολία, ένα μεγάλο γεγονός. Με ή χωρίς τη θέληση μας. Θα μονοπωλήσει τις θεαματικότητες απόψε. Προφανώς, ίσως την παρακολουθήσω κι εγώ. Δε ζω σε άλλο πλανήτη...
Η υπερβολή είναι αυτή που με ενοχλεί. Δεν ξέρω αν σαν λαός έχουμε ανάγκη, έχουμε δίψα για γεγονότα που θα μας βγάλουν από την καθημερινή, μίζερη ρουτίνα μας. Δε γνωρίζω αν μέσα από μια ενδεχόμενη νίκη του Ρουβά στη Μόσχα θα νιώσουμε πιο ισχυροί στην παγκόσμια σκακιέρα.
Αυτό που ξέρω, είναι ότι πρόκειται απλώς για έναν διαγωνισμό, από τον οποίο δεν εξαρτάται το μέλλον της χώρας μας. Και είμαι βέβαιη, ότι σε μια διοργάνωση αυτού του είδους, στέλνουμε αυτόν που μας αξίζει...
Καλή τύχη Ελλάδα...



YΓ. Τη Δευτέρα 18 Μαίου είναι ο τελικός που θα αναδείξει μέσω του Σκάι, τον μεγαλύτερο Έλληνα. Δεν άκουσα όμως πουθενά και από κανέναν να κάνει λόγο γι αυτό. Τελικά ο κάθε λαός έχει τον πολιτισμό που του πρέπει.

4 σχόλια:

PANOPTIS είπε...

Καλησερα Γλυκερια ! Καλο Σ/ ΚΟ ! Ορεστης

Καραβάκι είπε...

Να είσαι καλά Ορέστη μου.Καλό σαββατοκύριακο και σε σας.Φιλιά και στο Αντιγονάκη!

Unknown είπε...

Γλυκερια μου καλως ή κακως ολη η ελλαδα βλεπει αυτο το διαγωνισμο χρονια τωρα.Φετος παντως εχει ωραια τραγουδια, τωρα αν παρουμε και κανα βραβειο δεν θα μας κακοπεσει.Φιλια

Καραβάκι είπε...

Eλευθερίτσα μου αν αυτά είναι τα καλά τραγούδια... μόνο της Μάλτας μου άρεσε.Τα άλλα... μαζί με το δικό μας,στη θάλασσα!Φιλάκια και καλό βράδυ!