10/5/09

Πέρα από τον ορίζοντα...


Οι άγγελοι τραγουδάνε. Και οι ερωτεύμενοι επίσης. Πίσω από κάθε ανάταση, από κάθε μεράκι, μια κιθάρα περιμένει έτοιμη να πάρει τα λόγια και να τα ταξιδέψει από χείλη σε χείλη. Δεν είναι λίγο αυτό. Είναι η χαρά να δίνεις χαρά στους άλλους, είναι αυτό που μας βαστάει στη ζωή. Έτσι ή αλλιώς μιλά κανείς για τα ίδια πράγματα που αγαπά, και από κει και πέρα το λόγο έχουν αυτοί που θα τα ακούσουν. Λένε πως το είδος έχει ορισμένους κανόνες.
Δεν τους ξέρω και, πάντως, δεν ενδιαφέρθηκα ή δε μπορούσα ίσως να τους ακολουθήσω. Δουλεύει ο καθένας όπως νιώθει. Και η θάλασσα είναι απέραντη, τα πουλιά μυριάδες, οι ψυχές όσες και οι συνδιασμοί που μπορούν να γεννήσουν οι ήχοι και τα λόγια, όταν ο έρωτας και το όνειρο συμβασιλεύουν.

Eλύτης

19 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

το οτι δεν τους ξέρεις τους κανόνες δεν πειράζει , το οτι δεν ενδιαφερθηκες να τους μαθεις...ειναι κακό.

Καραβάκι είπε...

Εγώ αποφασίζω για το τι θα μάθω και τι όχι...

Ανώνυμος είπε...

Αυτο και αν δεν ειναι κανόνας. Μπράβο Αza.

Ανώνυμος είπε...

Συγνώμη για την κατάχρηση Αρχόντισσά μου αλλά πρέπει να απαντήσω στον Θαλασσοκράτορα.
Το κακό καπετάνιε μου δεν είναι να μην ξέρεις , αλλά να μην ξέρεις να μαθαίνεις.
Οι κανόνες δεν είναι νόμοι , είναι οριοθετητές τιμής , δεν έχουν να κάνουν με το απαγορεύεται αλλά με το “ δεν πρέπει” ή με το “ έτσι πρέπει”, είναι Λάβαρα όχι διαδικασίες , αυτό ήθελα να πω στην Αρχόντισσα , όχι να την προσβάλλω

PANOPTIS είπε...

Για σου παλι τρυφερη μου φιλη ! Αντιγονη

korinoskilo είπε...

στον ερωτα δεν υπαρχουν κανονες....

οποιος παιζει με κανονες....ειναι φαουλ....

ο ερωτας θελει αυθορμιτισμο και αληθειες :))

καλο βραδυ γλυκα καλα κανεις και δεν ξερεις τους κανονες.... γιατι απλα δεν υπαρχουν :))))

Ανώνυμος είπε...

ανωριμη προσέγγιση

korinoskilo είπε...

καλυτερα ανωριμη ..... παρα δηθεν :)))))

Ανώνυμος είπε...

Δήθεν ;…. γιατί δήθεν; από πότε η δεοντολογία δήθεν; Βιάστηκες να απαντήσεις ενώ είχες όλο το χρόνο δικό σου, βιάστηκες να απαντήσεις με φατσούλες αντί για επιχειρήματα …ανώριμο
Καλημέρα ( αληθινή ευχή όχι δήθεν)

korinoskilo είπε...

τι ωραια που τα λες ..... :))))))
τι ωραια να γραφεις σαν ανωνυμος :)))))

καλη μερα και απο μενα .....

αα και οι φατσουλες δινουν ζωντανια στο γραπτο :)

Ανώνυμος είπε...

Ααααα ελεγα να το αφήσω για το βράδυ να σου απαντήσω με την ησυχία μου αλλα δεν αντέχω.
-Μια χαρά τα λέω.
-Μεταξύ του korinoskilou και του Ανώνυμος ναι προτιμώ το Ανώνυμος , και τα δύο δηλώνουν ανωνυμία άλλωστε Απλά είναι θέμα αισθητικής.
Μη με παρεξηγείς, στο όνομα και μόνο αναφέρομαι όχι σε εσένα σαν οντότητα.
- Πράγματι οι φατσούλες γενικά δίνουν ζωντάνια , αλλά για φαντάσουτες σε ένα χειρόγραφο κείμενο! Με συγχωρείς αλλά θα το ξαναπώ …είναι ανώριμο.

Καλό μεσημέρι
Ο Δήθεν - Ανώνυμος

korinoskilo είπε...

ξερεις κατι ...... δεν με μειωνεις με το ανωριμο που τονιζεις συνεχεια.... το να σε χαρακτιριζουν απο μια αποψη που εξεφρασες.... ας μην πω τι ειναι .....
αλλα και αλλιως να το παρεις..... μου αρεσει να ειμαι ανωριμη και αυθορμιτη .. απο το να σκεφτομαι 10 φορες πριν πω κατι .. για να με χαρακτιρισουν ορημη ... ισως και σαπια :Ρρρρ

οσο για την ανωνυμια ...... για το συγκεκριμενο ατομο που εχει το μπλοκ ... δεν ειμαι ανωνυμη .... αλλα και γενικος εχω παρατηρησει οτι πολυ ανωνυμια κυκλοφορει .... και εχω ακουσει τις απειρες ,,δικαιολογιες,, για το συγκεκριμενο θεμα ....
το οτι δεν εχεις αντοχες .... προδιδει την ηλικια σου :ρρρρρρρρρ

γλυκαααααααααααααααααα
τι να κανω δεν αντεχω να ακουω τετοιες ,,φιλοσοφιες ,, και απανταω..... ελπιζω να το απολαμβανεις :Ρ

κιςςς

Ανώνυμος είπε...

Αν εχεις την καλοσύνη γράφε μου σε μια διάλεκτο που λεγεται Ελληνικά , διαφορετικα περίμενε μεχρι τι βράδυ που θα εχω μάθει Κορακίστικα.

korinoskilo είπε...

οσες γλωσσες και να μαθεις ..... οσα σεμιναρια και να κανεις ...... δεν προκειτε να καταλαβεις τι λεω.........
αστω μη ζοριζεσε........
βαρεθικα κιολας :))))))

καλη συνεχεια

Ανώνυμος είπε...

ok εχεις δικιο συγνώμη, παραφερθηκα γιατι απάντησα αυθορμητα χωρίς να σκεφθω.Καλή συνεχεια και σε σενα.

Ανώνυμος είπε...

Προς korino……. .ίσως Korina
Σου γράφω πραγματικά για να δικαιολογήσω την απερίγραπτη και ανώριμη απάντησή μου. Δεν ξέρω γιατί αλλά ερμήνευσα λάθος την απάντηση σου ειδικά το
“το να σε χαρακτιριζουν απο μια αποψη που εξεφρασες.... ας μην πω τι ειναι .....” νομίζοντας ότι αναφερόσουν σε δική μου και όχι δική σου αποψη. Μέχρι να μάθω να διαβάζω την διάλεκτο που λέγεται Ελληνικά λοιπόν δεν θα σας ξαναενοχλήσω με τις….. ‘ φιλοσοφίστηκες” απόψεις μου . Καλή σου ημέρα.
Καλημέρα και σε σένα Αρχόντισσά μου …θα εξακολουθώ να σε διαβάζω.

korinoskilo είπε...

χαιρομαι που αυθορμιτισμο σου και το ενστικτο σου σε οδηγησαν στην πρωτη σου ερμηνια ..... στον σωστο δρομο ....... οταν το ξανασκεφτικες ... ξεφυγες πολυ :)
καλημερα .....
ελενα :)

Ανώνυμος είπε...

Ελενα!....η θυμωμένη Ελενα
Καλή σου μερα καί πάλι.

korinoskilo είπε...

οτι πεις....... και τελος οι απαντησεις αρκετα καταχραστικαμε τον χωρο!!