20/5/09

Παράξενα τοπία...


Δεν είναι εικόνα επεξεργασμένη στο Photoshop, αλλά μια πραγματική εικόνα τραβηγμένη από ελικόπτερο στο Hong Kong. Ο φωτογράφος Jason Hawkes συλλαμβάνει τους παράξενους ανθρώπινους γιγάντιους σχηματισμούς από τον αέρα.


H φωτογραφία είναι τραβηγμένη στην Αγγλία, σε μια πόλη, όπου τα αυτοκίνητα και τα φορτηγά αποθηκεύονται πριν από να σταλούν έξω στους εμπόρους. Όταν ο Hawkes πέταξε από πάνω, η μέρα έμοιαζε κόκκινη.


Διάολε... τι είναι αυτό; Σφαίρες; Απορρίμματα; Σιτάρι; Τίποτε από όλα αυτά. Συσσωρευμένοι όγκοι από ντομάτες, που πετιούνται κατά μήκος ενός ποταμού στη Γαλλία.


Δυστυχώς, η φωτογραφία δεν απεικονίζει σύνολο από πλατφόρμες μεταλλείας για την απορρόφηση του εξαιρετικά πυκνού Δευτέριου από τη μεγαλοπρεπή ατμόσφαιρα. Είναι τα οχυρά της θάλασσας Maunsell, που χτίστηκαν στις εκβολές του Βρετανικού Τάμεση και Μέρσεϋ κατά τη διάρκεια του Δεύτερου Παγκόσμιου Πολέμου.

* Κλικάρετε στις φωτογραφίες για να τις δείτε σε μεγένθυση.


8 σχόλια:

korinoskilo είπε...

ωραιες φωτο .... τελειες.......

ενα κοκκινο απο κεινα μπορω να εχω?:ρρρρρρρρ

σταγόνα είπε...

απίστευτο το τι κουβαλάει ετούτο το καραβάκι.. αναρωτιέμαι πότε προφταίνεις και ανακαλύπτεις όλα αυτά τα υπέροχα που μας μεταφερεις.. και ξέρεις πολλές φορές στεναχωριέμαι γιατί δεν προφταίνω να διαβάζω όλες τις εγγραφές σου,,ξεχωριστή η κάθε μιά και ιδιαίτερη..
καλό βράδυ αγαπημένη μου Γλυκερία..

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνω με το παραπάνω σχόλιο.Brainstorm τι άλλο να πω εισαι εντυπωσιακή.

PANOPTIS είπε...

Τελικα η φωτογραφια εξελιχτηκε σε σπουδαια Τεχνη ! Ε, γλυκεριτσα ; Καλο απογευμα ! Αντιγονη

Καραβάκι είπε...

Kαλημέρα Λενιώ.Όσα θέλεις... δεν νομίζω να τους λείψει...

Καραβάκι είπε...

Κάποιες φορές σταγονίτσα μου απορώ κι εγώ η ίδια.Όχι για πόσα κουβαλάει...αλλά για το πως τα αντέχει...Φιλάκια πολλά και αγκαλιά!Καλημέρα!

Καραβάκι είπε...

Μάλλον burned brain είναι το πιο σωστό thalassokrator... Tην καλημέρα μου.

Καραβάκι είπε...

Αλήθεια είναι Αντιγονάκη μου.Άλλωστε όπως λένε,μια φωτογραφία είναι χίλιες λέξεις.Και σε μια εποχή που καλύτερα μάλλον είναι να μην λέμε και πολλά ας βλέπουμε φωτογραφίες.Καλημέρα κοριτσάκι μου!Να είσαι καλά!