15/5/09

Τα χαλιά... και τα χάλια μας....
























Ξύπνησα πάλι αργά... τα τελευταία βράδυα δύσκολα κοιμάμαι. Και κάθε πρωί... πρωί, τέλος πάντων, μέχρι να συνέλθω χρειάζομαι το χρόνο μου. Με καφέ μπροστά στον υπολογιστή, διαβάζω τα μέιλ που έχουν φτάσει στο ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο. Σήμερα έλαβα ένα που ειλικρινά με καθήλωσε. Μέχρι να συνέλθω από το ένα σοκ ήρθε απανωτά το δεύτερο. Ο αποστολέας έχει το όνομα dimitris10. Ο τίτλος του μηνύματος... "Ταπητοκαθαριστήρια". Γραφεί ο dimitris10 στο μήνυμα του...

"Καλημερα . Οπως καταλαβαμε ολοι το καλοκαιρη ειναι εδώ επι τελους . Ειναι λοιπων ο καιρος να αλάξουμε τη βιτρινα μεσα στο σπίτη μας . Πως γίνεται αυτό ! πρωτα απο ολα βάζουμε το συζυγο να σκηψη να μαζεψη τα χαλιά .
Δεν μου λες ρε μανγα 5 μήνες εσκηβα εγώ ...... τωρα σκήψε ρε και μάζευε τα ,τα χαλιά. έτσι του λέμε Κυρία μου ,και να εισαι σίγουρη πως του αρέεεεσηηηη!! αμέ ! μετά πέρνουμε τηλέφωνο τον άλλο Πακιστανό ...... το Δημήτρη ....γείασας ΤΑΠΗΤΟΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΚΕΙ ? νε καλε τη θέλεις ..!!!! ξέρετε έχω κάτι χαλιά για καθαρισμα ....ΠΟΣΟ ΠΑΕΙ !!! αμάν θεέ μου !!!! Έτσι ειναι Κυρια μου η ζωή μία πλάκα είναι και τοιποτα άλλο !! Αμα δεν γελάμε θα μας φάει ο Καρκινος ....Σας περιμενω έτσι !"

Κι αναρώτιεσαι μετά και λες... τι γίνεται βρε παιδί μου εκεί έξω; Πόση μούρλα υπάρχει; Δεν ξέρω αν είναι για γέλια ή για κλάμματα. Αυτό θα το αποφασίσει ο καθένας σύμφωνα με τα "γούστα του" και τη διάθεση του. Προσωπικά, κάτι τέτοια με θλίβουν. Μόνο σαν αστεία δεν μπορώ να τα αντιμετωπίσω.
Αγαπητέ dimitri10, ο μοναδικός λόγος που μπορώ να σκεφτώ και να σε δικαιολογήσω λίγο είναι ότι ακόμη και οι άνθρωποι του πνεύματος -αν υπάρχουν πια στην εποχή μας - έχουν το ίδιο προφίλ με σένα. Βέβαια λένε, ότι αμόρφωτος στον 21ο αιώνα δεν είναι αυτός που δεν ξέρει να γράφει, αλλά αυτός που δεν ξέρει να χρησιμοποιήσει έναν υπολογιστή. Κι εσύ, φαίνεται ότι τα καταφέρνεις περίφημα.
Εγώ θα ήθελα να παραμείνω αθεράπευτα ρομαντική ή ρομαντικά αθεράπευτη και να θλίβομαι κάθε φορά που βλέπω τέτοια πράγματα...

4 σχόλια:

PANOPTIS είπε...

Καλησπερα ...πλοιαρχισσα ! Αρμενιζε εσυ οπως σου κανει κεφι , κι ασε τους dimitrides στη δικη τους ροτα. Να συγκρουστειτς , δεν αξιζει τον κοπο ! Με τη φιλια μου ! Ορεστης

Καραβάκι είπε...

Καλησπέρα καρδούλα μου!Αυτό κάνω Ορέστη μου αρμενίζω όπου και όπως μου αρέσει.Για να συγκρουστώ δεν υπάρχει περίπτωση.Για ποιο λόγο;Στα αλήθεια δεν αξίζει τον κόπο.Χάρηκα πολύ που σε είδα.Καλό βράδυ και σε σένα και στο αγαπημένο μου Αντιγονάκη.Φιλάκια!

Ανώνυμος είπε...

Αδικο τουλάχιστον αδικο.Ο φουκαράς ο dimitrakis λιωνει καθε μέρα στην μπουγάδα, και κάπου ακουσε οτι με αυτον τον τρόπο θα βγάλει κανα φράγκο. Πάντως απο εσένα τον εμαθαν καμιά 20αριά. Οσο για του υπολογιστες ...μια αλλη φορα
Καλημερα captain

Καραβάκι είπε...

Τhalassokrator.... γκρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ......