13/5/09

Ανεμώνες ....





Τις λατρεύω...

11 σχόλια:

stratos o ψήστης είπε...

Αν δεν κάνω λάθος νομίζω ότι γιορτάζεις...Τις πιο θερμές ευχές μου.

σταγόνα είπε...

Πριν λίγο διάβασα σε ένα ημερολόγιο.. "Γιορτάζει η Γλυκερία" και έτρεξα να σου ευχηθώ.. χρόνια πολλά μικρή μου αλλοπαρμένη.. χρόνια γεμάτα υγεία χρώματα και όμορφες στιγμές..
οι ανεμώνες σου είναι πανέμορφες.. αλλά πού βρέθηκαν τέτοια εποχή??

σταγόνα είπε...

Πριν λίγο διάβασα σε ένα ημερολόγιο.. "Γιορτάζει η Γλυκερία" και έτρεξα να σου ευχηθώ.. χρόνια πολλά μικρή μου αλλοπαρμένη.. χρόνια γεμάτα υγεία χρώματα και όμορφες στιγμές..
οι ανεμώνες σου είναι πανέμορφες.. αλλά πού βρέθηκαν τέτοια εποχή??

Ανώνυμος είπε...

Χρονια πολλα, καλά ,δημιουργικά.

KaLLinaki είπε...

Δεν ήξερα ότι γιορτάζεις κορίτσι!!
Χρόνια πολλά και δροσερά σαν τα λουλούδια σου και γλυκά σαν το όνομα σου.
Φιλάκιαααα

Κουκουβίτσα είπε...

χρονια καλα και οσα θες να ειναι μεσα απο την καρδια μου.

Καραβάκι είπε...

Δεν έκανες λάθος Στράτο και σε ευχαριστώ για τις ευχές σου.Είναι όμορφο να σε περιμένουν ευχές μετά από κουραστικές μέρες.Να είσαι καλά!

Καραβάκι είπε...

Το αλλοπαρμένο τρεχαντήρι σου σε ευχαριστεί από τα βάθη της ψυχής του.Χίλια ευχαριστώ σταγονίτσα μου γλυκειά!Όσο για τις ανεμώνες.... θαύματα κάνουν πια στα φυτώρια καλό μου.Δυστυχώς δεν ήταν του αγρού τα άνθια...

Καραβάκι είπε...

Πορτοκαλάκι μου ευχαριστώ!!!Χαίρομαι πολύ που σε βλέπω εδώ.Δεν σε ξέχασα.Πάντα μένει μια μυρωδιά από τη "φλούδα σου" στο καραβάκι...Φιλάκια πολλά και σε σένα!

Καραβάκι είπε...

Κουκουβίτσα μου ευχαριστώ!Κι εσύ να γίνεις γρήγορα καλά... και τέλος τα βαψίματα.Πέρασαν τα χρόνια και μεγαλώσαμε... φιλάκια πολλά πολλά!

Καραβάκι είπε...

Thalassokrator τα καλά τα κρατάω πάντα για το τέλος... Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου.Κι εσύ να είσαι καλά!Κι ότι ποθείς και ονειρεύεσαι να σου συμβεί.