11/5/09

Θέλω να νιώσω...


Ώρα για διάλειμμα. Ώρα για να χαλαρώσει ο καλλιτέχνης, μιας και ξόδεψε πολύ φαιά ουσία από το πρωί. Βέβαια, το μήνυμα για τα μπουκαλάκια πάλι δεν το έγραψα εγώ. Κλεμμένο είναι... και κάντε μου μήνυση! Ε τι να κάνω... το έχω στο αίμα μου φαίνεται να κλέβω κείμενα. Είμαι μια κλέφτρα κειμένων...
Ο συγγραφέας ένα αερικό, που πλανιέται τούτες τις μέρες, και κάποιες νύχτες στα σύννεφα προσπαθώντας να ζωγραφίσει το φεγγάρι.
Δουλεύω ακούγοντας δυνατά μουσική, όχι κλασική γιατί φέρνει υπνηλία. Ροκ ελληνικά... έτσι μου ήρθε. Και δε θέλω σχόλια... Είμαι καλά κι ο γιατρός είπε να μου λέτε ... συνέχεια ναι!



Μετά από πολύ μουτζούρωμα, αποφάσισα να ζωγραφίσω ένα καραβάκι πάνω στα μπουκαλάκια. Άλλωστε το μήνυμα, το μπουκάλι παραπέμπουν σε ναυάγιο... Και αυτό θα συμβεί αν δεν ξαναπιάσω αμέσως δουλειά...























Τα μηνύματα βρίσκονται στο τυπογραφείο για να τυπωθούν. Κρίμα που δεν φαίνεται καλά το καραβάκι, έχει όμορφες χαντρούλες πάνω. Από κοντά είναι πανέμορφο. Όλα υπό έλεγχο... φεύγω, πάω στα καραβάκια μου...

Η μουσική στη διαπασών και ταξιδεύουμε... για άλλες θάλασσες...

10 σχόλια:

korinoskilo είπε...

τελειααααααααααα :)

σταγόνα είπε...

αχ πώς μ αρέσουν τα μπουκαλάκια σου..:) ονειρεμένα είναι!!!
Γλυκερίτσα μου αγαπημένη καλό βράδυ
σε φιλώ!!

Ευάγγελος είπε...

Ναιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαι!!! Τις καλημέρες μου!

Unknown είπε...

Γλυκερια μου τι κατασκευες καταπληκτικες ειναι αυτες, αχ! κσλλιτεχνικη μου ψυχουλα.Αυτη την εποχη δεν εχω και πολυ διαθεση, τοχω ριξει στο διαβασμα.Δεν σε ξεχνω .Φιλακια

PANOPTIS είπε...

NAIAIAIAIAIAIAIAIAIAI !!!!!!!Ευχαριστημενη τωρα; Μουρλια τα μπουκαλακια ! Αληθεια τα εμπορευεσαι Γλυκερια μου ; Φιλακια ! Αντιγονη

Καραβάκι είπε...

Είναι υπέροχα Λενάκι,και στη φωτο αδικούνται.Πάει τελειώσε όμως... κρίμα κι ας κουράστηκα.

Καραβάκι είπε...

Σταγονίτσα μου γλυκειά!!!Πόσο χαίρομαι που σε βλέπω.Υπήρχε περίπτωση τα μπουκαλάκια με άρωμα θάλασσας να μην είναι υπέροχα;Eσύ το ξέρεις καλά αυτό...φιλιά πολλά και μεγάλη αγκαλιά!Να είσαι καλά ψυχή μου!

Καραβάκι είπε...

Ελευθερίτσα μου χαίρομαι που σου άρεσαν.Και σε ευχαριστώ για τα ζεστά σου λόγια.Να κάνεις ότι ευχαριστεί την ψυχούλα σου.Εγώ δεν σε ξεχνώ...Φιλάκια και την αγάπη μου!

Καραβάκι είπε...

Αντιγονάκη μου αυτή είναι η δουλειά μου.Να μεταμορφώνω άψυχα υλικά.Τελείωσα και όλα πήγαν καλά.Μου έλλειψες κι εσύ κι ο Ορέστης και μόλις τελειώσω με τις απαντήσεις από δω έρχομαι επίσκεψη.

Καραβάκι είπε...

Ευάγγελε αυτός ο ενθουσιασμός όλων σας με συγκινεί.Σας ευχαριστώ πολύ... Την καλησπέρα μου και να σαι καλά!