11/5/09

Γη καλεί Αza...

Επιτέλους σήμερα ήρθαν και τα μπουκαλάκια. Αύριο πρέπει να είναι όλα έτοιμα και να παραδωθεί η παραγγελία. Τα προσχέδια, έτοιμα κι αυτά. Μένει μόνο να σκεφτώ και να γράψω ένα καλό κείμενο. Έκανα καφέ, και μάλιστα διπλό, και είμαι έτοιμη να ξεκινήσω. Ένα αερικό ζουζουνίζει πάνω από το κεφάλι μου, αλλά μαρέσει! Κάτι σαν τον Πήτερ Παν ένα πράγμα. Μουρμούρικο, θρασύ αλλά γλυκό!
Οι χαντρούλες μου είναι έτοιμες κι αυτές. Πολύχρωμες μικρές χαντρούλες για να κρατάνε το μήνυμα που θα είναι μέσα στα μπουκαλάκια. Δεν ξέρω πόσες φορές τις χάλασα και τις ξαναέκανα. Δυο μέρες τις παιδεύω. Αλλά έγιναν όμορφες.
Για πρώτη φορά παίρνω υλικά από άγνωστη πηγή και μάλιστα μέσω internet, και παρόλο που είχα τις επιφυλάξεις μου, ήρθαν όλα στην ώρα τους. Μπράβο στο Neraidorama. Σπάνια συναντάς συνέπεια στο χώρο αυτό.
Ωραία... όλα είναι εδώ, μόνο εγώ αρμενίζω αλλού... ουφ... άντε να δω πως θα πάρω μπρος...
Εντάξει, εντάξει .... πήρα! Όχι χαλασμένα ναρκωτικά... αλλά μπρός! Ξεκινώ...

















9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα και πάλι και καλή επιτυχία.Φιλιά.Αγγελική

korinoskilo είπε...

αχ αυτα τα τσιτσιλιμιντζιλι ......
θελουμε και το αποτελεσμα ετσι?:Ρ

θα γινουν χαρμα το βλεπω ...

καλη ευκολια :)

PANOPTIS είπε...

Περριτη η ερωτηση που εκανα πριν, τωρα βλεπω για την παραγγελια...Μπραβο Γλυκερια ! Προχωρα το με τολμη , οπως και ολα οσα επιθυμεις ! Την αγαπη μου ! Αντιγονη

Καραβάκι είπε...

Αγγελικούλα μου ευχαριστώ!Όλα πήγαν καλά.Πέρασε η μπόρα...δεν σε ξέχασα,θα έρθω να σε επισκεφτώ.Φιλάκια πολλά και να είσαι καλά!

Καραβάκι είπε...

Αυτά τα τζιτζιλιμιτζιλι μου αρέσουν!Να είσαι καλά Λενιώ μου!

Καραβάκι είπε...

Αντιγονάκη πάντα με τόλμη και γοητεία προχωρώ παιδί μου!Αστείο... σε ευχαριστώ κοριτσάκι μου!

Χαραλαμπος Γουλσουζιάδης είπε...

Σας ευχαριστούμε πολύ!!
ΠΑΝΤΟΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ

ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΓΟΥΛΣΟΥΖΙΑΔΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
ΝΕΡΑΙΔΟΡΑΜΑ

Καραβάκι είπε...

Μπάμπη,δεν μπορείς να φανταστείς τι χαρά μου έδωσε η παρουσία σου στο Καραβάκι.Εγώ σε ευχαριστώ και ίσως θα έπρεπε να μιλήσουμε εμείς οι δυο κάποια στιγμή.Καλό απόγευμα!

Unknown είπε...

Ύστερα από πολύ κόπο και την αγάπη όλων των φίλων δημιούργησαμε το 1ο πρατήριο χονδρικής ΝΕΡΑΙΔΟΡΑΜΑ στο Κερατσίνι
ΜΕΓΑΛΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ 12 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2009
Πολλά φιλιά Μπάμπης