20/5/09

Αερικά σε νυχτερινά βυθίσματα....



Tις νύχτες γλυστράω αθόρυβα στο βυθό της καρδιάς μου. Ακούω τους ψιθύρους της. Νιώθω τα μικρά και τα μεγάλα κύματα της να με χαιδεύουν απαλά.
Νύχτες ερωτικές, ντυμένες από τους μουσικούς ψιθύρους του βυθού... Τραγουδιστές του σκοταδιού κινούνται πλάι μου. Πλάσματα που κρύβουν απόκρυφες ανασαιμιές.
Ψίθυροι του βυθού, ερωτικοί ήχοι της νύχτας.
Κι εγώ, με το φανάρι μου φεγγάρι να μου φωτίζει, ψάχνω να σε βρω...



* Ακολουθείστε με... κλικάρετε στη φωτογραφία και θα δείτε κι άλλα αερικά στο βυθό μου...

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αυτές τωρα τι ειναι; αερικά βυθού η γοργόνες εδάφους-εδάφους, με έχεις μπερδέψει...

Καραβάκι είπε...

Αερικά αέρος αέρος είναι που πετάνε τα βράδυα και τσιμπάνε κάτι Πιπίνους πειραχτήρια....

Ανώνυμος είπε...

Α! γιατι ελπίζω να ξερεις τι λένε για τις γοργονες ( περι τιγανίσματος κλπ ).Αυτες ειναι μια χαρα και για αερικά και για γοργόνες.

Καραβάκι είπε...

Ναι γνωρίζω thalassokrator τι λένε για τις γοργόνες περί τηγανίσματος... το έμαθα κι αυτό.Καλημέρα.

xalazia είπε...

Kαλησπερα.Εδω εισαι ?Σε βρηκα?