14/5/09

Είμαι καλά...


Πέρασε η θύελλα. Σήμερα νιώθω πιο ξεκούραστη, δίχως πόνους στα δάχτυλα, δίχως πονοκέφαλο. Το άγχος είναι άτιμο πράγμα. Χτυπάει και το καταλαβαίνεις. Είναι θαραλλέο το άγχος. Δεν κάνει καμιά προσπάθεια να κρυφτεί.

Το πιο ανόητο από όλα είναι να μην έχεις δικά σου προβλήματα και να γίνεσαι χάλια από προβλήματα άλλων. Κι επειδή με κούρασε αυτό, αποφάσισα να κοιτάξω για πρώτη φορά τον εαυτό μου. Δεν μπορώ άλλο με τα ξένα προβλήματα. Με κούρασαν τα ξένα ψυχώ. Ας κοιτάξει ο καθένας τα προβλήματα του κι ας βρει λύσεις σε αυτά.


Έφαγα πολλές σφαλιάρες στη ζωή μου και δεν ήταν κανείς εκεί να με βοηθήσει, πέρα από την οικογένεια μου. Οι άλλοι σφύριζαν αδιάφορα στα δύσκολα. Και καλά έκαναν. Όταν πέφτεις στα σκατά πρέπει να σηκωθείς, να καθαριστείς μόνος σου. Κανείς μα κανείς δεν θα σε βοηθήσει. Κι αν έχεις άλλη γνώμη, πλανάσαι οικτρά...


Καιρός να δω ποιοι αγαπούν αληθινά κι εμένα. Να δω ποιοι θα ενδιαφερθούν για το αν είμαι εγώ καλά όχι...

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γλυκερια μου παλι καλα που το καταλαβες, χαιρομαι, ομως καλλιο αργα παρα ποτε.Συνηθως για να μαθουμε πρεπει να παθουμε.Και ξερεις κατι η πειρα δεν ερχεται μονη της.Φιλακια

PANOPTIS είπε...

Μην πεφτεις στην παγιδα αυτης της σκεψης για την παρουσια των αλλων. Αληθεια , βλεπω οτι μας επισκεπτεσαι , γιατι δεν αφηνεις κανενα μηνυματακι; Γιατι φευγεις σιωπηλη ; Ειχα καποιες μερες αυτην την απορια...Την αγαπη μου ! Αντιγονη

Καραβάκι είπε...

Eλευθερίτσα μου δεν έπαθα τίποτα,απλά προσπαθώ να προλάβω.Να μην πάθω... Έχεις δίκαιο.Πρέπει να μην είμαι τόσο ενθουσιώδης και παρορμητική.Φιλάκια πολλά.Καλό βράδυ!

Καραβάκι είπε...

Αντιγονάκη μου αυτό που δεν κατάφερα μια ζωή τώρα μάλλον εύκολα θα γίνει... Έχω να έρθω να σας επισκεφτώ τουλάχιστον 4 μέρες.Και μάλιστα ποτέ δεν έφυγα σιωπηλή από εσάς.Ίσα ίσα πάντα γράφω.Αλλά με βάζεις σε σκέψεις τώρα... Αν θέλεις στείλε μου σε παρακαλώ ένα μειλ με ημερομηνίες και ώρα που με είδες εκεί.Θα ήθελα να ελέγξω κάτι.Φιλάκια πολλά και μην σου περάσει ποτέ από το μυαλό ότι σας ξεχνώ.

Aristodimos είπε...

Καιρος να κανεις εναν απλογισμό και να ξεχωρίσεις αυτους που ειναι εκει για σένα χωρίς να ζητούν κατι απο σένα...

Χαιρομαι που εισαι καλά...
Φιλια στον Μητσο ! ! !

Την αγάπη μου

Αρης

korinoskilo είπε...

οεοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο!!!!!!!!
ειμαι περιφανη για σενα....
αντε ελα να κανουμε τραμπαλα:Ρρρρ


ονειρα καλα :)

STIcheetos - ΕΠΙΝΥΟΣ ΧΕΟΝ είπε...

Κάλλιστη καλημέρα έχεις (ΜΕ ονομασια κατα παραδοση) Γλύκα. Σταμάτησε να ασχολείσαι με ότι σε τρώει προτιμούνται και ΘΕΛΩ να γίνει βίωμα σου οι ΘΕΤΙΚΕΣ μόνο για την ολότητα σου ασχολίες. Κατα περίεργο τρόπο σήμερα ήθελα και έκανα εμφανή την παρουσία μου γλυκιά Γλύκα (πατέρας και ολόκληρη η οικογένεια ζαχαροπλάστες πολλών γενεών). Σε γλυκοφιλώ και προσοχή με τον όρο διασκέδαση επακριβής μετάφραση = ΔΙΑ(=διάνοια ίσως) ΣΚΕΔΑΣΗ(=διασκορπισμός) διασκορπισμός διανοίας ΠΡΟΣΟΧΗ) ΕΣΤΕ ΗΜΑΡ ΛΥΚΟΥΣΑ ΓΛΑΥΚΑ – STIcheetos – ΕΠΙΝΥΟΣ ΧΕΟΝ

Καραβάκι είπε...

Στέλιο μου... γλυκέ μου Στέλιο!Το ξέρεις ότι κάθε φορά που έρχεσαι στο καραβάκι μου δίνεις μεγάλη χαρά.Κρατάω πάντα τις επισημάνσεις σου και εύχομαι να είσαι καλά.Σε φιλώ!