8/5/09

Παράξενα πλάσματα που κρύβει η θάλασσα...


Xώμα κι αρμύρα
κι ένα φιλί ουράνιο
από τα χείλια σου κλεμμένο...
Ξύλο αργασμένο απ' τους ανέμους
χέρια κλαριά που ολάνοιχτα
τους κόσμους αγκαλιάζουν
ρίζα από κοράλλια σπάνια
και δακρυσμένα κεχριμπάρια...
Καράβι ήθελα να 'μαι
πάντα καράβι...
Να κυβερνώ τα κύματα
να διαφεντεύω στους γιαλούς
και για τα μάτια σου τα δυο
να σώνω το ταξίδι...
κοίτα με!
Στέκω ακίνητο
κι η θάλασσα με στέργει
Κοίτα με...
Θάλασσα η αγάπη σου
κι εγώ γίνομαι δέντρο...
του έρωτα τα σύνορα
το πιο μακρύ ταξίδι...

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Διόρθωσε με . Οι αχινοί αυτοί είναι εξαιρετικά σπάνιοι, ζουν σε βάθη κάτω των 100μετρων και έχουν αδυναμία στα ναυάγια. Η διάμετρος τους ξεπερνά τα 15cm και τρελαίνονται για ισχυρά ρεύματα. Μήπως έχεις φίλο τον Kousto

PANOPTIS είπε...

Καλησπερα Γλυκερια μου ! Δεν σε ξεχασα , ειχα λιγο χρονο και πολλα να κανω κυριως με την καταθεση της βαθμολογιας ...Να εισαι καλα ! Μου λειπεις ...απο εκει ! Αντιγονη

Καραβάκι είπε...

Aκριβώς όπως τα γράφεις είναι Thalassokrator.Oι αχινοί αυτοί είναι ένας σπάνιος θησαυρός που κρύβει καλά η θάλασσα βαθιά στα σπλάχνα της.Και σίγουρα θα γνωρίζεις,πως κάθε κατάδυση ακόμη και στο ίδιο μέρος είναι κάθε φορά διαφορετική.Ανακαλύπτεις πάντα κάτι καινούργιο,νέους θησαυρούς...Ο Κουστό δυστυχώς δε ζει,αλλά ποιος ξέρεις... μπορεί να μου έστειλε κανένα αερικό για να μου μάθει πράγματα...

Καραβάκι είπε...

Αντιγονάκι μου!Κοριτσάκι μου!Ούτε εγώ σας ξέχασα,αλλά οι τελευταίες μέρες είναι περίεργες και με πολύ τρέξιμο.Εύχομαι να πάει καλά η δουλειά σου.Υπομονή,λίγες μέρες ακόμη και μετά θα μπορείς να ξεκουραστείς.Κι εμένα μου λείπεις,όπως μου λείπει και το καραβάκι μου το παλιό.Φιλάκια πολλά και σε σένα και στον Ορέστη!Θα περάσω να σας δω...καλό βράδυ!

Ανώνυμος είπε...

Ο Κουστό πέθανε;πεθαίνουν τα αερικά,οι Θρύλοι;

Καραβάκι είπε...

Aνώνυμε ζει ο Μέγα Αλέξανδρος...;

Ανώνυμος είπε...

Ζει και Βασιλεύει και τον κόσμο κυριεύει. Ετσι ειναι ....σίγουρα ετσι ειναι γοργόνα αχόντισα.

Καραβάκι είπε...

Aρχόντισσα γράφετε με δύο σίγμα...

Ανώνυμος είπε...

και με ρ...αλλα αμα κοιμάσαι ακόμα συγνώμη.

Καραβάκι είπε...

Καφέ γρήγορα... μπρος μαρς!Σήκω!Σε συγχωρώ...