31/5/09

Κυριακή κοντή γιορτή...


Από τη μέρα που ο μπαμπάς μας έφυγε δεν ψήσαμε, δεν έτυχε. Σήμερα όμως ήρθαν οι φίλοι του από θεσσαλονίκη και δεν υπήρχε περίπτωση να μην το τσικνίσουμε. Ο κ. Χάρης, ο "φαλάκρας" όπως τον φώναζε ο μπαμπάς, νομίζω πως ήταν η συμπάθεια του. Άλλωστε 35 χρόνια φιλίας δεν είναι και μικρό πράγμα.
Έφτασαν το πρωί στο σπίτι και ζωντάνεψε ο τόπος. Μέσα στον ύπνο μου άκουγα παιδικές φωνές κι ήταν αυτό που με έκανε να αφήσω το κρεβάτι μου και να βγω στον ήλιο. Ο κήπος ήταν γεμάτος κόσμο. Θείοι, φίλοι, παιδιά ακόμη και ο μάστορας που έφτιαξε τα κιόσκια ήταν εκεί.
Μου αρέσει όταν έχουμε πολύ κόσμο στο σπίτι. Τότε μόνο το νιώθω ζωντανό. Τότε ακούω τα χτυποκάρδια του.


Φυσικά δεν χρειάστηκε δεύτερη σκέψη, θα ψήναμε. Θα εγκαινιάζαμε και το νέο κιόσκι στην ψησταριά να δούμε αν τραβάει. Οι γυναίκες στην κουζίνα, εγώ με τον ψήστη. Όπως τότε με τον πατέρα μου. Δεν αντέχω να είμαι και πολύ με γυναίκες. Καλύτερα με τους άντρες. Συζητάς πιο σοβαρά πράγματα από το πως βάφεται το μαλλί με ανταύγιες ή ποιο χρώμα είναι στη μόδα φέτος το καλοκαίρι.


Είπιαμε τσίπουρο με κρόκο, είπιαμε μπύρα, και μετά από αυτό το φαγοπότι νιώθω την ανάγκη να ξαπλώσω στο γκαζόν και να μην κουνηθώ. Σαν τα χελωνονιντζάκια... μόνο να λιάζομαι.














Παρόλα αυτά δεν είναι για τέτοια η ώρα. Έκανα έναν καφέ για να συνέλθω και να μπορέσω να βγάλω τη μέρα. Μπήκαμε στο απογευματάκι και ο καιρός είναι γλυκός. Δεν σου κάνει καρδιά να κλειστείς μέσα...

15 σχόλια:

Benikos place είπε...

Παντα ετσι, να περνατε καλα με προσωπα αγαπημενα. Εχεις τους χαιρετισμους μας και ενα λινκ για να μας γνωσισεις.
http://tomonopatimou.blogspot.com/2009/05/blog-post.html

Καραβάκι είπε...

Σε ευχαριστώ Νίκο!Χάρηκα πολύ που γνώρισα και τη Βένια και σένα.Ώρα να γνωρίσετε κι εσείς εμένα... Ιδού!Το ξυπόλητο κορίτσι είμαι...Διακοπές στη Ζάκυνθο.Δίπλα στη θάλασσα.Καλό απόγευμα.

Καραβάκι είπε...

Αχχχχ ξέχασα το link....να τι κάνει το αλκοόλ!
http://img.pathfinder.gr/clubs/images/21/315321/1.jpg

stratos o ψήστης είπε...

Αυτά είναι.... πάντα τέτοια και πιο συχνά!

Καραβάκι είπε...

Καλοκαιράκι έρχεται Στράτο και σίγουρα θα είναι πιο συχνές οι συνάξεις στον κήπο.Αρκετά κλειστήκαμε,καιρός να ανασάνουμε πια.

παλίρροια είπε...

Έφαγα ένα από τ'αμυγδαλωτά της βροχένιας...απ'εκείνα που άφησες στο τραπέζι της..Καθυστέρησα λίγο..έκανε και ζέστη,ήρθα να πω μια Καλησπέρα....:)) απ'ότι βλέπω πέρασες καλά Γλυκερίτσα! Όλα αυτά είναι πολύ όμορφα!!! Το σπίτι μας είναι η ζεστασιά μας, είναι η θαλπωρή μας...:) Φιλιά Καληνυχτώ Σε!!

Ευχαριστώ για τις γλυκειές σου Καλημέρες..:)

σταγόνα είπε...

τι όμορφα που τα λες:):)
και οι εικόνες σου.. είναι και αργά ..μου άνοιξαν την όρεξη..
χαίρομαι που πέρασες όμορφα σήμερα..
και το σπιτάκι σου πανέμορφο.. έχει τα χρώματά σου..
καλό βράδυ αγαπημένη μου

Aristodimos είπε...

Παντα ετσι χαρούμενα και όμορφα να περνάς καλη μου Γλύκα...

Φιλάκια

Αρης

korinoskilo είπε...

ΑΑΑ ΑΑΑΑΑ ΑΑΑΑΑ ΑΑΑψογααααααααααα!!!!
και μενα μ αρεσει οταν ερχονται φιλοι στο σπιτι.... αντεεεεεεεεε ποτε θα μαζευτουμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

Σταυρούλα είπε...

Πάντα τέτοια,χαρούμενα κι ευτυχισμένα!
Ολα είναι πανέμορφα κι εσύ κούκλα.Καλό βράδυ!

Καραβάκι είπε...

Καλά έκανες και δοκίμασες τα αμυγδαλωτά της βροχένιας μας.Άλλωστε θα χαρεί κι εκείνη πιστεύω.Ένα σπίτι γινήκαμε όλοι εδώ.Μια παρέα με διάθεση και κέφι για επικοινία.Κι αυτό ας μην αφήσουμε να μας το χαλάσουν.Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα παλιρροία.Και εύχομαι να κάνουμε όλοι μαζί πολλά και όμορφα ταξίδια.Να είσαι καλά.Καλό βράδυ!

Καραβάκι είπε...

Το σπίτι μας λένε σταγονίτσα μου είναι ο καθρέφτης μας.Γι αυτό πρέπει να το αγαπάμε και να το προσέχουμε.Το δικό μου το λατρεύω.Και δεν το αλλάζω με κανένα άλλο.Εεεεε εκτός αν είναι δίπλα στη θάλασσα!Φιλάκια πολλά και αγκαλιά και καλό μήνα από το αλλοπαρμένο σου!

Καραβάκι είπε...

Πότε ντε τρελό κι αλλοπαρμένο;;;;;Mάλλον εδώ έχουμε σειρά.Το ξέχασες;;;;;;;;;;;Φιλάκια Λενιώ μου και καλό μήνα!

Καραβάκι είπε...

Σε ευχαριστώ Σταυρούλα μου να είσαι καλά!Εγώ ναι μια κούκλα!Έλαμψα δια της απουσίας μου!Καλό μήνα!

Unknown είπε...

Γλυκερια μου τι ωραια πραγματα, τι ψησταριες και μεσα στο πρασινο του σπιτιου σου,μας ανοιγεις την ορεξη .Φιλακια