9/5/09

Μέρες έμπνευσης και δημιουργίας


Έξω έχει μια θαυμάσια μέρα. Αν και δουλεύω από πολύ νωρίς το πρωί νιώθω όμορφα. Άλλωστε όταν δημιουργείς δεν κουράζεσαι. Σε ξεκουράζει αυτή η διαδικασία. Το να συλλάβω μια ιδέα με εξοντώνει. Το να της δώσω σάρκα και οστά με ενθουσιάζει.


Γύρω μας υπάρχουν ένα σωρό πράγματα και εικόνες που μπορούν να μας εμπνεύσουν. Την εποχή αυτή η φύση έχει τον πρώτο λόγο. Γεμάτη χρώματα και μυρωδιές ξυπνάει τις αισθήσεις μας και μας χαλαρώνει. Μας βοηθά να παρακάμψουμε τα δημιουργικά μας οδοφράγματα. Ένα απαλό φύσημα των κλαδιών από τον αέρα, η πανδαισία των χρωμάτων το άρωμα στις γειτονιές, μπορούν να πάρουν όλες τις ανησυχίες από το κεφάλι. Να το αδειάσουν και να μείνει καθαρό και νηφάλιο. Λίγα φρέσκα λουλούδια, μερικά χαλίκια, φρέσκο σκαλισμένο χώμα, η μυρωδιά της θάλασσας που πάντα μου λείπει... είναι στοιχεία που βοηθούν να δημιουργήσουμε.


Η φύση ως καλλιτέχνης αποτυπώνει τα ίχνη της και συνθέτει με τα υλικά της. Η εμπειρία της επαφής μας με τη φύση, είναι πάντα μια εμπειρία ανανεωτική, πλούσια σε εντυπώσεις και καινούρια ερεθίσματα.
Ένας περίπατος, μια εκδρομή στην εξοχή ή ακόμη και στον κήπο μας, μας δίνει τη δυνατότητα ν’ αναπνεύσουμε καθαρό αέρα, να φρεσκάρουμε το μυαλό και το σώμα, αλλά και να μπούμε σ’ ένα βιωματικό, δημιουργικό κύκλο δραστηριοτήτων, με υλικά που θα συλλέξουμε από το γύρω περιβάλλον.

6 σχόλια:

korinoskilo είπε...

δικαιο εχεις παω να φταιξω κατι γλαστρες που περιμενουν εδω και καιρο να τις αλλαξω :Ρ


καλο μεσημερι :)

Aristodimos είπε...

Η ανοιξη γεμίζει τα ματια με χρωμα , τους πνευμονες μ οξυγόνο και δίνει στην ψυχή φτερά να κανει όνειρα και να δημιουργεί...

Καλή συνέχεια σε οτι φτιάχνεις καλή μου Γλύκα και επειδή εχω δει απο κοντα τι φτιάχνουν τα χεράκια σου... ειμαι σιγουρος για τ αποτέλεσμα.

Φιλάκια και την αγάπη μου

Αρης

Καραβάκι είπε...

Λενιώ κι εγώ πάνω κάτω είμαι.Ο κήπος είναι μαγεία.Δεν μου κάνει καρδιά να είμαι μέσα.Άντε να φυτέψεις τα γλαστράκια σου.Έχει όμορφη μέρα!Καλό απόγευμα!

Καραβάκι είπε...

Η άνοιξη ξεσηκώνει τις αισθήσεις μας Άρη μου.Είναι μαγική!Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.Να είσαι καλά και να περνάς καλύτερα!Καλό σαββατοκύριακο!Φιλάκια και από μένα και από τον Μήτσο!

PANOPTIS είπε...

Η Αντιγονη δηλωνει ενθουσιασμενη με ...τα χερακια σου ! Κι εγω το ιδιο ! Καλο απογευμα Γλυκερια ! Ορεστης

Καραβάκι είπε...

Σας φιλώ και τους δυο και σας αγαπώ πολύ.Να είσαι καλά Ορέστη μου!Καλό απόγευμα κι εσείς να έχετε.Χαιρετισμούς στο Αντιγονάκι μου.Ελπίζω να είναι πιο χαλαρά με την εργασία της...