24/5/09

Ανοιξιάτικη βροχούλα...



Ξαφνικά άνοιξαν οι ουρανοί. Μια απίστευτη μπόρα μας σήκωσε από τον κήπο και μας έκλεισε πάλι μέσα. Ο Μήτσος έχει κρυφτεί κάτω από το κρεβάτι μου και κάθε φορά που μπουμπουνίζει ή αστράφτει κάνει γκρρρρρρρρ.....
Έκτακτο δελτίο θυέλης και ρίξαμε άγκυρα γιατί έχει έναν τρελό αέρα. Στη θεσσαλονίκη έβγαλαν ανακοίνωση να απομακρυνθούν όλοι από τις παραλίες. Τι στο καλό...; Αγρίεψε ο καιρός και φαίνεται ότι το καλοκαίρι που είναι καθ' οδόν θα μας παιδέψει και θα μας δροσίσει αρκετά...
Παρόλα αυτά, μου αρέσουν τούτες οι μπόρες, μου δίνουν ενέργεια.

8 σχόλια:

παλίρροια είπε...

M'αρέσουν αυτά τα ξαφνικά και απρόοπτα ξεσπάσματα του καιρού... Είναι σαν αυτά τα απρόσμενα της ζωής, κάτι σαν φρέσκια ανάσα..
Καλησπέρα Γλυκερία:):)

Aristodimos είπε...

Μπορα ειναι θα περασει.... σιγουρα θα δροσισε λιγακι και το χωμα τωρα θα αναδυει αυτην την γνωριμη βρεγμένη του αισθηση...

Την καλησπέρα μου...
Μιαν όμορφη εβδομάδα να εχεις...

Φιλιά

Αρης

Φωτεινή S είπε...

Καλησπέρα, Γλυκερία!
Εμείς εδώ καήκαμε!
Πολλοί άρχισαν τα μπάνια κιόλας.
Καλή βδομάδα

korinoskilo είπε...

πανεμορφα ηταν ...... επεφτε η βροχη πανω στα δεντρα και ακουγοταν και μοιριζε υπεροχα
( μεις παιζαμε μπιριμπα στο μπαλκονι):ρρρρ

Καραβάκι είπε...

Τα λατρεύω τα ξεσπάσματα αυτά του καιρού.Νιώθω πως το νερό και ο αέρας διώχνουν κάθε τι που με βαραίνει και η ψυχή μου ξαλαφρώνει.Μια όμορφη βδομάδα να έχουμε.Καλημέρα παλίρροια!

Καραβάκι είπε...

Άρη μου,αυτή η μυρωδιά του χώματος είναι τόσο όμορφη... νιώθεις τη γη πιο κοντά σου.Και κάθε φορά που την νιώθω μοιάζει πρωτόγνωρη.Καλή βδομάδα και σε σένα Άρη μου.Καλημέρα!
Τα φιλιά και την αγάπη μου πάντα...

Καραβάκι είπε...

Σίγουρα θα ήταν όμορφα εκεί πάνω Λένα.Και με καλή παρέα πάντα μια μπόρα γίνεται μαγική.Μπιρίμπα σπιτίσια ή καφενίσια παίζεται;Kαλημέρα και καλή βδομάδα!

Καραβάκι είπε...

Φωτεινούλα μακάρι να είχαμε κι εμείς θάλασσα.Δυστυχώς στο ψήσιμο τίποτα δεν μας σβήνει...Την καλημέρα μου και καλή βδομάδα!Να είσαι καλά!