26/5/09

Παιχνιδίσματα με το φως...








8 σχόλια:

Benikos place είπε...

πολυ ομορφες και πρωτοτυπες!!
Πολλα φιλια.

Καραβάκι είπε...

Δουλειά δεν είχα και είπα να παίξω με το φως που είναι μπόλικο τούτη την εποχή!Φιλιά και σε σας εκει στη Γερμανία!Να περνάτε καλά!

Ευάγγελος είπε...

Ακριβώς το ίδιο "παιχνίδι" έχω κάνει κι εγώ, μόνο που είναι στην αμμουδιά! Τα... "μεγάλα πνεύματα" που λένε!!!! Σε χαιρετώ!!

Καραβάκι είπε...

Στην παραλία θα είναι σίγουρα πιο όμορφα.Θα περάσω να τις δω.Να είσαι καλά Βαγγέλη.Καλό απόγευμα!

korinoskilo είπε...

ειδες τι ωραια αποτελεσματα οταν δεν εχεις δουλεια?:Ρρρρ

PANOPTIS είπε...

Τι ωραιες φωτο ! Μπραβο Γλυκερια ! Ορεστης

Καραβάκι είπε...

Εγώ είδα μπουμπού!Εσύ;

Καραβάκι είπε...

Oρέστη μου κάνω πειράματα με τη μηχανή μου.Καιρός είναι να τη μάθω!