17/5/09

Καλοκαίρι μύρισε...


Οι νύχτες στις πρώτες τους ώρες τούτον τον καιρό είναι υπέροχες. Ένα άρωμα ανακατεμένο από γαζίες και ζουμπούλια φλερτάρει με τις αισθήσεις μου. Τυλίγει απαλά το μυαλό μου και το κάνει να ταξιδεύει.
Οι νύχτες τον τελευταίο καιρό είναι γεμάτες από σένα. Οι σκέψεις μου σε φτάνουν. Σε αγγίζουν... Αναρωτιέμαι αν νιώθεις το άγγιγμα τους. Αν με σκέφτεσαι κι εσύ όπως εγώ.
Οι νύχτες τούτον τον καιρό μοιάζουν με μικρά κοχύλια. Που είναι χωμένα μέσα στην υγρασία της κρύας ακόμη άμμου. Περιμένουν την αυγή, να έρθει ο ήλιος να τα ζεστάνει. Να τους δώσει και πάλι ζωή.
Συνθέσεις εικαστικές πάνω στο χαλί του προθάλαμου της γαλάζιας θάλασσας.
Οι νύχτες δίχως εσένα, όσο προχωρούν στο μονοπάτι για το ξημέρωμα, δεν έχουν χρώμα. Μοιάζουν άχρωμες και μονότονες. Σε περιμένουν μαζί με μένα να έρθεις και να πάρουν φως. Να τους δώσεις ζωή. Ανασαιμιές βαριές που ημερεύουν αργά και ηδονικά.
Κι εγώ χαμένη σε μια θάλασσα από εικόνες, ψιθύρους και όνειρα, μέσα στο καραβάκι μου, ταξιδεύω σιωπηλά, ακούγοντας τους γλάρους από μακρυά. Περιμένω μέχρι να φανεί ο δικός μου γλάρος. Ο αγαπημένος...

8 σχόλια:

korinoskilo είπε...

μας τσακισες βραδυατικα :/

Theogr ο κηπουρός είπε...

Με ταξίδεψες, καλή εβδομάδα.

THANASIS MAKEDONAS είπε...

Πολύ όμορφο καί ερωτικό το ταξίδι σου

Καραβάκι είπε...

Βρε... αφού τα βράδυα με πιάνει οίστρος...Τι να κάνω;Aber bitte mit shane!!!!!!Smouts!!!!!!

Καραβάκι είπε...

Καλή βδομάδα Τεό!Χαίρομαι που το κατάφερα.Να είσαι καλά!

Καραβάκι είπε...

Καλημέρα Θανάση και καλή βδομάδα.Τα βράδυα τα ταξίδια είναι πάντα ερωτικά.

Theogr ο κηπουρός είπε...

Aber bitte mit Sahne. Που θυμήθηκες τον Udo Jürgens;

Καραβάκι είπε...

Ε Τεό μου αυτό το είχαμε ψωμοτύρι στη Γερμανία!Τότε που ήμουν εκεί ακουγόταν πολύ....