12/5/09

Tέλος καλό... όλα καλά!

Μπορεί να κουράστηκα, να μην αισθάνομαι τα δάχτυλα μου, αλλά νιώθω μεγάλη ικανοποίηση. Η παραγγελία τελείωσε και σε λίγο τα μπουκαλάκια θα είναι στα χέρια των παιδιών. Άνθρωποι από το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων που ήρθαν και τα είδαν χτες, ενθουσιάστηκαν. Αλλά το ζητούμενο δεν είναι οι γονείς. Είναι τα παιδιά.
Εύχομαι να το χαρούν το μπουκαλάκι τους, και να το έχουν σαν ενθύμιο από την τελευταία τάξη του Γυμνασίου τους, που ήταν και δικό μου σχολείο κάποτε. Μια χρονιά, μετά τη Σάμο, φοίτησα στο Βαλταδώρειο. Εκεί πήγε και η μητέρα μου σχολείο. Έχει ιστορία τούτο το σχολειό, και ήταν μεγάλη τιμή που με θυμήθηκαν μιας και πέρυσι πάλι είχαμε κάνει τα αποχαιρετηστήρια δωράκια των παιδιών. Τέλος καλό, όλα καλά!

8 σχόλια:

korinoskilo είπε...

οεοοοοοοοοοοοοοοο!!!!!!!!!!
τελειααααααααααααα
αντε και αλλες τετοιες δουλειες:)))))))))

φιλια καλο βραδυ

Aristodimos είπε...

Χρονια σου Πολλα καλη μου φίλη....
Χρόνια γεματα υγεια χαρα και καθε ονειρό σου ευχή μου...

Αλλο ενα αριστούργημα με την υπογραφή σου.

Παντα τετοια.

Τα φιλιά και την αγάπη μου

Αρης

Φωτεινή S είπε...

Μια που έχει αλλάξει η μέρα, πέρασα να σου ευχηθώ Χρόνια Πολλά για το τόσο γλυκό όνομά σου!

Ευάγγελος είπε...

Πολύ πολύ όμορφα! Αχ, ν' αποφοιτούσα κι εγώ απ' αυτό το Γυμνάσιο!!!!

Καραβάκι είπε...

Από το στόμα σου και στου θεού το αυτί Λενάκι μου!Αυτό το οεεεεεεοοοοοοοοο πολύ μου άρεσε να το κάνεις πιο συχνά!

Καραβάκι είπε...

Άρη μου,γλυκέ μου Άρη σε ευχαριστώ.Και για τις ευχές σου και για τα καλά σου λόγια.Εύχομαι να είσαι καλά.Θα περάσω να σε δω...φιλάκια πολλά!Και τη δική μου αγάπη έχεις!

Καραβάκι είπε...

Φωτεινή σε ευχαριστώ πάρα πολύ.Συγνώμη που άργησα να απαντήσω,αλλά έπεσε δουλειά μαζεμένη.

Καραβάκι είπε...

Ευάγγελε χαίρομαι που σου άρεσαν.Γιατί σου βγήκε τέτοια επιθυμία...;