10/5/09

To αλογάκι της Μαρώνειας


Ψάχνω από το πρωί μια γραμματοσειρά παιδική, λίγο περίεργη, όχι συνηθισμένη. Έχω βρει μερικές αλλά συνεχίζω. Και ξαφνικά πέφτω πάνω σε ένα forum, και μένω άναυδη. Η φωτογραφία στην αναζήτηση του google μου τράβηξε την προσοχή. Αλλιώς δεν υπήρχε περίπτωση να ασχοληθώ...
Κάτι μου θύμισε το αλογάκι με τις ελιές.
Οι εκπλήξεις συνεχίστηκαν, όταν είδα ποιος ήταν εκεί μέσα. Αριστείδη, θύμησε μου να σε φιλήσω όταν θα σε δω. Τώρα μου έχεις θυμώσει επειδή σε ξέχασα λίγο τελευταία, ε καλά... πολύ. Αλλά αφού το ξέρω ότι δεν μ ου κρατάς κακία. Όπως ξέρεις κι εσύ ότι σε αγαπώ πολύ.

ΥΓ. Τι έγινε με τον Δήμαρχο; Θα το τακτοποιήσουμε επιτέλους εκείνο το γνωστό θέμα;

4 σχόλια:

Δημητρης είπε...

τι όμορφο το σπιτικό σου!!!!
Το ζηλεύω!!!!!!!!!
δεν χορταίνω να το βλέπω!!!!
κοίτα το μειλ σου!

Καραβάκι είπε...

Δημητρό,πολλά χρόνια θα ζήσεις... θα κάνουμε και τη δική σου γωνιά όμορφη.Για την ώρα χρειάζομαι τη βοήθεια σου γιατί έχω πελαγώσει.Πάω να διαβάσω το μέιλ σου και σου στέλνω αμέσως...

PANOPTIS είπε...

Καλησπερα Γλυκεριτσα μου ! Δεν γνωριζω κατι γι αυτο το αλογακι. Σημαινει κατι ; Φιλια Πολλα ! Αντιγονη

Καραβάκι είπε...

Αντιγονάκη μου είναι η Μάρω,έτσι λένε το αλογάκι είναι το έμβλημα της Μαρώνειας.Θα κάνω εγγραφή αναλυτική ειδικά για σένα...