15/6/09

Νύχτα στα αστέρια...



- Οι άνθρωποι έχουν άστρα, μα δεν είναι τα ίδια για όλους. Για εκείνους που ταξιδεύουν, τ’ άστρα είναι οδηγοί. Για άλλους είναι μόνο μικρά φωτάκια. Για τους σοφούς είναι προβλήματα. Για τον επιχειρηματία, χρυσάφι. Όλα όμως αυτά τ’ αστέρια σωπαίνουν. Εσύ, μόνο εσύ, θα έχεις άστρα που δεν τα ‘ χει κανένας…
- Τι θέλεις να πεις;
- Όταν θα κοιτάζεις τον ουρανό, τη νύχτα, κι αφού εγώ θα γελώ σ’ ένα απ’ αυτά, για σένα λοιπόν θα είναι σα να γελούν όλα τ’ αστέρια. Εσύ θα έχεις άστρα που ξέρουν να γελούν!

Antoine de Saint – Exupéry, “Ο Μικρός Πρίγκιπας’’


11 σχόλια:

παλίρροια είπε...

Kαλημέρα Γλυκερίτσα και καλή εβδομάδα :))
...από το αγαπημένο βιβλιαράκι,το πολυδιαβασμένο μου που κοντεύουν να λιώσουν τα φυλλαράκια του στα χέρια μου,θέλοντας να το μάθει η καρδιά μου... Γελαστό μου αστεράκι νά'σαι πάντα καλά !!

Lilith είπε...

Την πρώτη φορά που μπήκα στο blog σου, έγραφες για τον Ιούλιο Βερν.
Έγραφες για όλα αυτά στα οποία ταξίδευα κι' εγώ μικρή και μου θύμισες την κινητή βιβλιοθήκη που ερχόταν μια φορά την βδομάδα στη γειτονιά μου και τον κύριο βιβλιοθηκάριο που (μετά από λίγο καιρό) μόλις με έβλεπε να μπαίνω δε με ρώταγε καν! Μου διάλεγε ένα βιβλίο του Βερν και μου το έδινε χαμογελώντας.
Σήμερα ήρθα και βρήκα τον Μικρό Πρίγκηπα στην είσοδο να με καλωσορίζει με μια αγκαλιά αστέρια!
Έχουμε ένα κοινό Aza...
Αγαπάμε τα ταξίδια στα παραμύθια και τους πολύχρωμους κόσμους!
Χαίρομαι που σε γνωρίζω.
Καλώς σε βρήκα :)

σταγόνα είπε...

εγώ θέλω ένα απο κείνα τα κλειδάκια που κρέμονται στ αστέρια..
καλή εβδομάδα μικρή μου αλλοπαρμένη

Ανώνυμος είπε...

Μα τι κανεις και τα μαγεύεις τα κορίτσια;
Εγω πάντως αν ημουν στη θεση του τυχερού θα σου χαριζα ολα τα άστρα...χαμογελαστα και μη.

Benikos place είπε...

Ομορφο και πολυ τρυφερο...
φιλια.

PANOPTIS είπε...

Καλησπερα Γλυκεριτσα ! Ηταν ευκολο σημερα να μπω. Τι κανεις; Στραφηκες στ' αστερια , μιας κι εδω κατω τα πραγματα μοιαζουν απωθητικα ε; Ειναι μια καποια λυση...Κι ευτυχως εχουμε σουπερ τον ελληνικο ουρανο , για να τα κοιταζυμε . Καλο σου βραδυ ! Αντιγονη

Καραβάκι είπε...

Μαράκι το βιβλίο της παιδικότητας μας.Και όχι της χαμένης,αλλά αυτής που θα υπάρχει πάντα μέσα μας.Καλό βράδυ!Φιλιά!

Καραβάκι είπε...

Lilith όποιος μπορεί και μπαίνει στη χώρα των παραμυθιών είναι τυχερός.Μακάρι να είναι πάντα ανοιχτή η πόρτα τους.Χάρηκα που σε είδα στο καραβάκι.Να είσαι καλά,καλό βράδυ!

Καραβάκι είπε...

Σταγονίτσα μου αγαπημένη θα σου κρατήσω αυτό που ανοίγει τις πιο όμορφες εικόνες!Αυτό που ξεκλειδώνει τους πιο γλυκούς ήχους!Θα το στείλω με ένα σύννεφο...Να είσαι καλά ζουζούνα μου!Φιλάκια πολλά!

Καραβάκι είπε...

Νικόλα μου να είσαι καλά.Χαίρομαι που σου άρεσε.Καλό βράδυ να έχετε!Φιλιά και στη Βένια!

Καραβάκι είπε...

Αντιγονάκι μου γλυκό!Κι εδώ κάτω έχει όμορφιες.Αλλά και η θάλασσα του ουρανού είναι εξίσου μαγική...Κι όπως γράφεις έχουμε ένα υπέροχο στερέωμα στην Ελλάδα.Σε φιλώ και σου εύχομαι καλό βράδυ.Πολλά φιλάκια και στον Ορέστη!Να είσαστε καλά!