4/6/09

Ακριβή αναμονή μου...

8 σχόλια:

Δημητρης είπε...

Αλλαγούλες... αλλαγούλες...
:)
Καλημέρα!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλορίζικο το θαλασσόχρωμο new look
Καλές θάλασσες
Ο πιπινος πάνω…διoπτηρ ?

παλίρροια είπε...

...όμορφαααααα!!! Όλα ταιριασμένα!
..και ο Θαλασσινός ο αγαπημένος μου!
...όμορφο το σαλπάρισμα το σημερινό!!
Καλημέρα Γλυκερίτσα να'σαι πάντα ΚΑΛΑ!

Benikos place είπε...

Καλημέρα! Ωραίο τραγούδι και πολύ ωραία εμφάνιση του blog.

Καραβάκι είπε...

Ναι Δημητρό το έκανα καλοκαιρινό το καραβάκι.Γεμάτο γαλάζιες πινελιές και άρωμα αρμύρας.Ετοιμάσου γιατί θα κάνουμε και μπάνιο... και όχι ζαβολιές!Την καλησπέρα μου!

Καραβάκι είπε...

Ευχαριστώ θαλασσοκράτορα.Να είσαι καλά.Ο Πιπίνος μου στην κορφή για να τον βλέπω μόλις μπαίνω στο καραβάκι να ανοίγει η ψυχή μου.Ε,και φυσικά μπορεί να παρατηρεί κιόλας τη θάλασσα από κει ψηλά.Καλό σου απόγευμα!

Καραβάκι είπε...

Παλίρροια μου χαίρομαι που σου άρεσε το σημερινό σαλπάρισμα.Όλα πρίμα λοιπόν.Κι ο καιρός μαζί μας!Φιλιά πολλά!

Καραβάκι είπε...

Μονοπατάκι-θα σας λέω Νικόλα και Βένια έτσι γιατί δεν ξέρω ποιος απαντά κάθε φορά- να είσαι καλά!Είπα να ανοίξω τα φινιστρίνια να μπει φως στο καραβάκι και να γεμίσει ήχους θάλασσας...καλό απόγευμα!