17/6/09

Ένα όμορφο δώρο...

Ήρθε με το πρωινό ταχυδρομείο και η αλήθεια είναι ότι το περίμενα πως και πως. Λίγο η στιγμή, λίγο οι σκέψεις που έκανα μέχρι να φτάσει με κανaν εκείνη την ώρα να μην μπορώ να γράψω πολλά. Έπιασα στα χέρια μου το βιβλίο του Δημητρού σαν έναν πολύτιμο θησαυρό. Το επισφράγισμα μιας φιλίας που δεν ζήτησε τίποτα, αλλά που δίνει τόσα πολλά. Για κάποιον παράξενο λόγο δεν θέλω να γράψω κάτι άλλο. Μόνο ένα ευχαριστώ. Και θα είναι το πιο μεγάλο. Το πιο πολύτιμο. Το πιο αληθινό.
Δημητρό, το βιβλίο σου ήρθε σε μια στιγμή που το χρειαζόμουν...







2 σχόλια:

Aristodimos είπε...

Καλημέρα καλη μου Γλύκα,
Το καλύτερο δωρο κρατας στα χερια σου...
Δυστυχως δεν μπορεσα να παραβρεθω κι εγω εκει να τον τιμήσω γιατι έλειπα εκτος Αθηνων...

Σε παρακαλω ρίξε ια ματια σε κατι που αναφέρω στο blog μου και προώθησέ το κι εσυ αν θελεις. Σου εστειλα και σχετικο mail.

Την αγάπη μου

Αρης

Καραβάκι είπε...

Καλημέρα Άρη μου.Θα πάμε μαζί στην παρουσίαση του επόμενου βιβλίο του!Μην νομίζει ότι την γλύτωσε...Το δημοσίευσα ήδη!Φιλάκια πολλά!Να περνάς όμορφα!