10/6/09

Κοίτα μια νύχτα....


Ξέρεις πως νιώθω όταν με ανεβάζεις στα σύννεφα; Πως χτυπάει η καρδιά μου όταν καβαλάμε το φεγγάρι και καλπάζουμε στη θάλασσα του ουρανού; Όταν νιώθω το σώμα σου να κολλάει στο δικό μου;
Kαβαλάρηδες μέσα στη νυχτιά, μάρτυρες ενός ταξιδιού τόσο μαγικού... τόσο όμορφου...
Μου ψυθιρίζεις λέξεις. Μπλε, κόκκινες, μαβιές, φούξιες. Με φιλάς στο λαιμό. Κι γω τινάζω το χαλινάρι πιο δυνατά. Να ανέβουμε ακόμη πιο ψηλά. Να φτάσουμε στο τελευταίο σημείο του πόθου μας.
Εκεί που όλα επιτρέπονται. Εκεί που όλα είναι δυνατά. Εκεί που όλα μπορούν να συμβούν.
Μη σταματήσεις να με φιλάς. Μη σταματήσεις να μου μιλάς. Μην σταματήσεις να με αγαπάς.
Μην κόψεις το όνειρο και το φεγγάρι...

13 σχόλια:

O Cantinho do Saber είπε...

Hi. I'm portuguese and I don't understand nothing at all from this blog... Sorry!... but it seems me very good. Please, could you tell me who is this singer I love but I don't understand? I suppose she is greeck, isn't she? I Know Athens and I like it very very much. I hope you understand english... If you prefer I could write in french or spanish too.
Contact me by e-mail: ocantinhodosaber@gmail.com

Ανώνυμος είπε...

Εχω αγωνία να δω πως θα του μεταφράσεις στα french or spanish το: "Μου ψυθιρίζεις λέξεις. Μπλε, κόκκινες, μαβιές, φούξιες. Με φιλάς στο λαιμό. Κι γω τινάζω το χαλινάρι πιο δυνατά"
Δεν φτανει που ομολογει οτι δεν εχει παρει χαμπάρι τίποτα ,θελει και κουβέντα.
Αμα βγαλεις ακρη να μου τρυπησεις τη μυτη
Και στο εχω ξαναπει γραφε λιγο πιο light ρε παιδί μου.
καλημερα Γλυκεριτσα.

παλίρροια είπε...

Tρυφερή μου Γλυκερίτσα Καλημέρα!
... θωπεύεις την άϋλη ουσία μου με το χάρισμα της γραφής σου!!!
... λες δεν ξέρεις το όνομά μου... μαρία με λένε... ( συνηθισμένο έως πολυκαιρισμένο )

σταγόνα είπε...

Koίτα μια νύχτα.. κοίτα πόσο όμορφα μιλάει ο έρωτας.. πόσο ψηλά σε ανεβάζει.. εκεί που δεν υπάρχουν φραγμοι.. ούτε όρια.. εκεί που φτερουγίζουν οι γλάροι σου..
Καλημέρα αγαπημένο μου γλυκάκι..

Giorgos Varvakis είπε...

Από το δικό σου ξεκίνησα πριν από ώρα πολύ και άλλους δρόμους πήρα! Επέστρεψα πριν από λίγο για να σου πω πόσο με γοήτευσε η ανάρτηση σου αυτή!! Ευχαριστώ για το ταξίδι.
Αλήθεια με ποιον κώδικα προκύπτει αυτός ο player;
Φιλιά
Καλό απόγευμα

Καραβάκι είπε...

O cantinho do saber I hope the ship it brings to you my message...

Καραβάκι είπε...

Παλίρροια μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αλλά θεωρώ ότι δεν έχω καθόλου ταλέντο στο γράψιμο... Ξέρεις,μια και το αναφέρεις χτες όλο το βράδυ σκεφτόμουν αυτά που γράφουν οι άνθρωποι.Μερικοί δε φτάνει που κλέβουν λέξεις-είμαι η μεγαλύτερη κλέφτρα μέσα σε τούτη τη διαδυκτιακή θάλασσα-τις βαφτίζουν και δικές τους.Τελικά ότι γράφεις και βγαίνει από μέσα σου ίσως να είναι πιο όμορφο από τα κλεμμένα μαργαριτάρια του βυθού...
Συγνώμη που σε ζάλισα.Μου βγήκε να σου ανοίξω την καρδιά μου.Μαρία είναι το όνομα της Παναγιάς.Και αν και είναι πολυκαιρισμένο είναι πάντα όμορφο.Φιλιά καλή μου παλίρροια!Καλό απόγευμα να έχεις!

Καραβάκι είπε...

Σταγονίτσα μου γλυκειά... κάθε φορά που σε συναντώ παίρνω μεγάλη χαρά.Και νιώθω πάλι να πετώ εκεί ψηλά...Πάνω από τη θάλασσα παρέα με τους γλάρους.Η φιλία είναι σαν τον έρωτα...ιερή και μαγική.Αγκαλιά μεγάλη σαν τον γαλανό Αιγαίο.Και πολλά φιλιά!

Καραβάκι είπε...

gvarvakis σε ευχαριστώ και σένα για τα λόγια σου.Νιώθω αμήχανα ειλικρινά,αλλά μου φαίνεται παράξενο που οι λέξεις μου ταξιδεύουν κι άλλους ανθρώπους... Κι εκεί που θαρρείς ότι το ταξίδι είναι μοναχικό τελικά έχει κι άλλους συνοδοιπόρους.
Αν εννοείς τον player της μουσικής είναι από το youtube.Παίρνεις τον embed που υπάρχει πάντα δεξιά από το βιντεάκι,και μικραίνεις τα νούμερα.Στο ύψος-height- δίνεις πάντα 25.

Ανώνυμος είπε...

Ο φουκαρας ο portuguese!!! θα καταλαβει οτι του μιλας μεταφορικά η θα στηθει σε κανενα λιμάνι να περιμένει το μήνυμα; Τι σοι πράμα ειναι αυτοι οι Ελληνες!!!!ακομα με καραβια στελνουν μηνύματα;

Καραβάκι είπε...

Είμαι ντεμοντέ Θαλασσοκράτορα.Προτιμώ τα παραδοσιακά.Να στέλνω ακόμη με καράβια τα γράμματα μου.Πάντως δίκαιο έχεις για τον portuguese!Mάλλον δε θα καταλάβει... τα ξέρω εγώ.Κάποτε προσπαθούσα να εξηγήσω σε δυο γερμανούς πως το βιτάμ παντρεύτηκε το γιαούρτι.Με κοιτούσαν λοξά... Που να πάρουν φωτιά!Τι να κάνουμε έχουμε αχαλίνωτη φαντασία.Και μου αρέσει!

Ανώνυμος είπε...

Και μενα μου αρεσει
καλησπερα Γλυκερίτσα
Τhalassokrator

Καραβάκι είπε...

Mου αρέσει που σου αρέσει...
καλό βραδάκι!