2/6/09

Ταξίδι στην παιδικότητα...



8 σχόλια:

stratos o ψήστης είπε...

Καλησπέρα όλο ομορφιές είναι το καραβάκι...

Δημητρης είπε...

!!!!!!!!!
Που πάει;;;
:)

PANOPTIS είπε...

Καλησπερα Γλυκερια ! Εννοεις μπλογκ η κατι στη ζωη σου ; Με την αγαπη μου ! Ορεστης

marilianni είπε...

Oμορφη η φιγουρα του ,απιαστη η σκια του.Καληνυχτα Αζα.

Καραβάκι είπε...

Καλημέρα Στράτο.Ε είναι η εποχή του τώρα και γι αυτό είναι στις ομορφιές του το καραβάκι.Καλοκαιράκι μπήκε και θα αρμενίζει στις θάλασσες.

Καραβάκι είπε...

Δημητρό που να πάει παιδάκι μου;Εδώ θα είναι μην ανησυχείς.Απλά ταξιδεύει...

Καραβάκι είπε...

Ορέστη μου αν ακούσεις το τραγούδι θα καταλάβεις...Όλα καλά!Την καλημέρα μου και χάρηκα που σε είδα στο καραβάκι.Φιλιά και σε σένα και στο Αντιγονάκη μου!

Καραβάκι είπε...

marilianni τα σχόλια σου είναι άκρως ποιητικά και μου αρέσουν.Άπιαστη η σκιά του...κάτι σαν αερικό... την καλημέρα μου!Να είσαι καλά κοριτσάκι μου!