13/6/09

Μη μου φου εμένα... μη μου φου...

10 σχόλια:

MOLEMOU είπε...

GELASA ME TO FOU KAI FOU-PROTH FORA TO BLEPO APO POIA TENEIA EINAI KAI AN KSERIS AN MPORO NA TH BRO KAPOU GIA NA THN KATEBASO -EUXARISTO KAI KALHSPERA APO TO MONAXO

MOLEMOU είπε...

A KAI OXI FOU KAI FOU XI XI

stratos o ψήστης είπε...

''Πεθαίνω για σένα κι ας είσαι απάτη''ΧΙΚ

stratos o ψήστης είπε...

Όχι δεν είσαι εσύ απάτη φιλιά!

molemoy η ταινία λέγεται ''πεθαίνω για εσένα''

Benikos place είπε...

Θεικο!!!!απιθανο!!απαιχτο!!πολυ ωραιο το βιντεακι!!νασαι καλα ΑΖΑ καλο σαββατοκυριακο!!

MOLEMOU είπε...

EUXARISTO STRATO

korinoskilo είπε...

και γαμω τις ταινιες :))))

φου φου

Καραβάκι είπε...

Θα τη δω σίγουρα... καλό βράδυ!

Καραβάκι είπε...

Στράτο εγώ δεν είμαι απάτη.Είμαι αυταπάτη.... ευχαριστώ που ενημέρωσες το φίλο μας.Καλό βράδυ!

MOLEMOU είπε...

OK AZA NA SE KALA KAI ESI