7/6/09

Νυχτερινή απουσία....


Η πόρτα έκλεισε παίρνοντας μαζί της όσο φως είχε απομείνει στο δωμάτιο. Ακόμα ένα επίπεδο σκοτεινής ακινησίας που ένας ηλίθιος θα το έλεγε διαλογισμό κι ένας βλάκας, μελαγχολία. Μόνο που, πια, είμαι πολύ κουρασμένη για να στέκομαι όρθια και να σκέφτομαι παράλληλα. Έτσι, στριμώχνομαι στην γεμάτη μνήμες μισητή μου γωνία. Μπορώ να κάθομαι διπλωμένη, μαζεύοντας τα γόνατά μου στο στήθος μου κι αγκαλιάζοντας τα πόδια μου, προσπαθώντας να υπερνικήσω το παράδοξο ρίγος που ένα –κατά τα άλλα ζεστό μα τώρα παγωμένο- άδειο δωμάτιο μπορεί να προξενήσει.
Χαμηλώνω το κεφάλι και κλείνω -για πολύ λίγο, στιγμιαία θα μπορούσα να πω- τα μάτια. Ένας καταιγισμός ονείρων. Ένας αδιάκοπος χείμαρρος αναμνήσεων, που περιέχει εκατομμύρια πιξελωτές έγχρωμες εικόνες. Ανακατεμένες με σκόρπια ρινίσματα ερωτικής αφέλειας. Συγκρούονται, μάχονται, παθιάζονται. Δεν μπορώ να το αντέξω, είναι μια σβούρα δυνατή που με γυρίζει με μεγάλη ταχύτητα.


8 σχόλια:

korinoskilo είπε...

τελευταια καθε βραδυ εχεις και μια απουσια .....χμ και χμ και ξανα χμ !!!

καλημερες :)

Ανώνυμος είπε...

Το βρισκω "σκληρο" το σχόλιο της Ελενας.
Ειμαι βέβαιος οτι δεν μπορει κανεις να αφήσει μια AZA.θα πρεπει να ειναι παλαβός.
Καλη Κυριακη Γλυκερίτσα.

Καραβάκι είπε...

Είναι κι αυτή μέσα στη ζωή Λένα.Τι να κάνουμε;Kαλό βράδυ.

Καραβάκι είπε...

Καλό βράδυ θαλασσοκράτωρα...

korinoskilo είπε...

το ξερω οτι ειναι μεσα στην ζωη ..... και απλα το παρατηρησα και με προβληματιζει γιατι το γραφεις :)


@θαλασσοκρ...... οι φιλοι μου ξερουν ποσο ,,σκληρη,, μπορω να γινω οταν τους νοιαζομαι :)
και ξερουν οτι λεω τα συκα συκα και τι σκαφη σκαφη :)

Καραβάκι είπε...

Μπουμπού,η παροιμία είναι τα σύκα σύκα και η σκάρφη σκάρφη!To ήξερες αυτό;Σκάρφη είναιτο σύκο μπόλι που μπαίνει για να κάνει νια συκιά από άγρια καρποφόρα. Φυσικά η σκάρφη δεν τρώγεται.

korinoskilo είπε...

ουι δεν το ξερα ... βασικα επρεπε να γραψω bier ist bier und snaps ist snaps που το ξερω καλυτερα:ρρρρ

Καραβάκι είπε...

Genauso!Perfect!Find ich gut!Wie das andere...Warum warum sind die bananen grum? Βρε γιατί αλήθεια;Άμα μας πάρει μυρωδιά ο Όττο θα σου πω εγώ...