26/6/09

Μέχρι το τέλος του κόσμου



Άκουγα από δω κι από κει κάτι μισόλογα, αλλά δεν είχα πάρει χαμπάρι ότι ο κόσμος πρόκειται να τελειώσει το 2012. Οι τοπικοί Ιλουμινάτηδες και οι απανταχού συνωμοσιολόγοι είχαν φροντίσει να το διαδώσουν. Αλλά δυστυχώς τις νύχτες του Σαββάτου τα ψιλοπίναμε και δεν προσέχαμε στο μάθημα του Χαρδαβέλλα.
Αποτέλεσμα, να δω το «προσεχώς» της ταινίας «2012» και να μου φύγουν τα σαγόνια.

Ξεχάστε ό,τι ταινία ολοκληρωτικής καταστροφής μάς έχει σερβίρει το Χόλιγουντ. Εδώ μιλάμε για άλλη κατηγορία, εντελώς φεύγα. Η «Επόμενη Μέρα», η «Μεθεπόμενη Μέρα», ο «Αρμαγεδδών» και ο «Καραγκιόζης στη ΝΑSΑ» δεν είναι τίποτα μπροστά στο μπάχαλο που θα παρακολουθήσουμε.

Από το τρέιλερ δεν κατάλαβα από τι καταστρέφεται ακριβώς ο κόσμος, αλλά δεν έχει και τόση σημασία. Το θέμα είναι ότι υπάρχουν άνθρωποι που έχουν πάρει σοβαρά το ενδεχόμενο, το συζητάνε, προετοιμάζονται...

Πώς προετοιμάζεσαι για το τέλος του κόσμου; Ο καθένας με τα θέματά του. Εγώ, ας πούμε, δεν θα έμπαινα στον κόπο να γράψω τον σπόρο στο προνήπιο, γιατί ποιος ο λόγος να βασανιστεί το παιδάκι, αφού δεν θα βγάλει ποτέ το δημοτικό; Και τόσα άλλα.

Τέλος το άγχος των φορολογικών δηλώσεων, της αποταμίευσης, των υπολογισμών για το πότε θα βγω στη σύνταξη. Διότι δεν θα βγω. Αυτό το ήξερα, αλλά νόμιζα ότι έφταιγε που φάγανε τα λεφτά μου. Τώρα ξέρω ότι καλώς τα έφαγαν. Γιατί να τα κάψει τα ευρώπουλα ο μετεωρίτης και να μην τα χαρεί το γκόλντεν μπόι;

Παιδιά, να οργανωθούμε: Σου-κου έρχεται, να ρίξουμε καμιά βουτιά στα κρύα (ακόμα) νερά, λίγο και το κεφαλάκι μέσα, να συνέλθουμε όλοι μαζί. Διότι το πρόβλημά μας εδώ στην Ελλάδα δεν είναι τι θα απογίνουμε αν τελειώσει ο κόσμος το 2012. Το πρόβλημα μας είναι εντελώς το αντίθετο: Τι θα κάνουμε αν ΔΕΝ τελειώσει!

6 σχόλια:

Lilith είπε...

Θα συμφωνήσω απόλυτα με την τελευταία φράση του κειμένου και θα εξομολογηθώ την αμαρτία μου ότι εμένα μου αρέσουν αυτές οι ταινίες ολικής καταστροφής! Οι Αμερικάνοι, αν είναι ένα πράγμα που ξέρουν να κάνουν καλά, είναι να είναι θεαματικοί! :)
Δεν την είχα υπόψιν μου την ταινία.
Θα τη δω όμως!
Μιας και παίζει και ο Cusack... :)

Φιλιά!

AATON είπε...

Έξυπνο κείμενο, καλά έκανες και το ανάρτησες.
Νομίζω, αν δεν κάνω λάθος δηλαδή, πως το world kapputismus, έχει να κάνει με έναν πλανήτη, ο οποίος θα περάσει πολύ κοντά στη γή, και θα μας κάνει άνω κάτω, κάτι τέτοιο τέλος πάντων.
Ίσως συμβεί, ίσως όχι. Το θέμα είναι πως, σίγουρα το έχουμε ξαναδεί το έργο.

marilianni είπε...

Αν τελειωσει ο κοσμος το 2012, δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα για αυτο,η μονη επιλογη που εχουμε ειναι να λυσουμε τα προβληματα που υπαρχουν και να κανουμε κατι ωραιο για το κοσμο αυτο μεχρι να τελειωσει,εστω και το 2012.Καλησπερα Αζα μου.

Καραβάκι είπε...

Lilith είναι μοναδικοί στο είδος οι Αμερικάνοι.Έχουν και τα μέσα και τη φαντασία.Αν και... πολλοί λένε ότι όσα βλέπουμε στις ταινίες αυτές είναι για να μας προετοιμάζουν για ότι θα έρθει...Ποιος ξέρει;H τανία νομίζω δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη στην Ελλάδα.Θα το δω και θα σου πω.Να είσαι καλά.Φιλιά κι από μένα!

Καραβάκι είπε...

Νικόλα κι εσύ είπες μια μεγάλη αλήθεια...το έχουμε ξαναδεί όλοι το έργο!Κανείς δεν ασχολήθηκε στα ΜΜΕ με τον κομήτη που έπεσε στον Θερμαικό πριν από λίγες μέρες και που συμβαίνει κάθε κάμποσα εκκατομύρια χρόνια...Τρελάθηκε η γη,τρελάθηκαν οι πλανήτες... άντε να δούμε τι μας περιμένει...Να είσαι καλά!Καλά να περνάς!

Καραβάκι είπε...

marilianni μου σίγουρα δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα αν κάποιοι έχουν αποφασίσει να τινάξουν την γη στον αέρα.Εγώ θα έλεγα να ζούμε την κάθε στιγμή μας σαν να είναι η τελευταία.Και να χαιρόμαστε το κάθε τι...Καλό σαββατοκύριακο καλό μου!Να είσαι καλά!