11/10/09

Η πρόβα της ζωής μας...

Θέλω ένα κομμάτι σοκολάτα και μια γουλιά απ' το ποτό σου. Στο πιάτο μας μια θάλασσα γαλάζια που μέσα της θα καθρεπτίζονται τα όνειρα μας.

Οι δουλειές με βιβλιοδεσίες, με
derivatives, με κόλλες UHU, με πειρατικά photoshop που φρακάρουν τον υπολογιστή λίγο πριν πατήσεις το Save, με ηλίθια use of English, με ατελείωτες αναμονές σε στάσεις λεωφορείων, με αμήχανες χαιρετούρες σε γνωστούς γιατί πρέπει κάτι να πεις, με την ψυχή στο στόμα, με το άγχος να τρέχει στις φλέβες σου... Οι δουλειές, λοιπόν, να έχουνε τελειώσει οριστικά και αμετάκλητα.

Κλειστό το κατάστημα, που λένε.

Θέλω να ονειρευόμαστε το αναμμένο τζάκι, το ολόλευκο χιόνι που θα σκεπάζει τις αγριάδες μας, ποιες συναυλίες θα προσκυνήσουμε, πόσες μελανιές θα αποχτήσουμε κι αυτόν τον χειμώνα, πως οι θυμοί μας θα ημερέψουνε και θα γινούνε κάστρα, πότε θα κάνουμε το πρώτο μας ταξίδι, πως θα βγάλουμε όμορφες φωτογραφίες, ποιες είναι οι καλύτερες μυρωδιές τις παγωμένες νύχτες του χειμώνα, ποια θα είναι τα τραγούδια που θα μας συντροφεύουν. Πότε άραγε θα ξανακούσουμε το... "10 μάγισσες τα δάχτυλα σου;"

Αυτά. Προς το παρόν βέβαια...

2 σχόλια:

Aristodimos είπε...

Ευχομαι ολα αυτα τα θέλω και τα ονειρά σου συντομα να πάρουν σάρκα και οστα .... και μαθαίνοντάς το να χαρω κι εγω μαζί σου.

Καλη σου εβδομάδα Γλύκα μου ...
Εχεις την αγάπη μου και το ξέρεις !!!

Φιλάκια

Αρης

Καραβάκι είπε...

Άρη μου είμαι πολύ καλά.Πιο καλά από ποτέ.Ήρεμη και δίχως σκουπίδια να φορτώνουν την ψυχή μου.Αυτά, τα πέταξα. Σιγά σιγά τα όνειρα μου γίνονται πραγματικότητα.Μόνο που για πρώτη φορά προσπαθώ να τα διαφυλάξω.Να τα προστατεύσω.Βλέπεις,υπάρχουν πολλοί που δεν χαίρονται όταν κάποιος περνάει καλά και είναι ευτυχισμένος.Η μιζέρια τους,όσο κι αν την προσπαθούν να την κρύψουν αναδύει μια μπόχα που την μυρίζεις από χιλιόμετρα μακρυά.Καιρός να κοιτάξω τον εαυτό μου.Αρκετά ασχολήθηκα με τα προβλήματα και τα ψυχό των άλλων.
Γι αυτό χαμογέλα για μένα.Και... σε ευχαριστώ που είσαι πάντα κοντά μου.Τελικά,ο χρόνος χτίζει φιλίες.Και γω είμαι περήφανη που είμαι φίλη σου.
Φιλιά πολλά,μαζί και με τη δική μου αγάπη που την έχεις κερδίσει.Να είσαι καλά Άρη μου.Καλό βράδυ!