4/12/08

Πρωινό με χρώματα κι αρώματα κεριών


Ετοίμασα πολλά καλούπια κεριών χτες. Με όμορφες Χριστουγεννιάτικες εικόνες που προδιαθέτουν για τις μέρες που έρχονται. Κάθε χρόνο είχα πολύ δουλειά. Φέτος τα πράγματα ήρθαν έτσι που δεν υπήρχε διάθεση. Δεν το κηνύγησα. Παρόλα αυτά, δεν ήθελα να χαλάσω την παράδοση. Να μην ασχοληθώ με τα χριστουγεννιάτικα κεριά μου. Έστω για μένα. Μου άρεσε που τελικά καταπιάστηκα με αυτό. Πέρασε το απόγευμα μου ευχάριστα και δημιουργικά. Η φαντασία χτύπησε κόκκινο και το αποτέλεσμα ήταν όμορφο.


Το αγαπημένο μου ξωτικό, των Χριστουγέννων. Δεν υπήρχε περίπτωση να μην το ξανακάνω. Το ένα βρίσκεται σε καλά χέρια. Το κρατά μια ψυχή γεμάτη αγάπη και καλοσύνη. Και εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να της χαρίσει τούτα τα Χριστούγεννα το ξωτικό, κάθε ευτυχία. Το άλλο για το σπίτι, εδώ. Για να φέρει γούρι με τη νέα χρονιά. Να αλλάξουν τα πράγματα και να πάνε καλύτερα. Για όλους μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: