18/6/08

Πες μου μια ιστορία...


Πιου, πες μου μια ιστορία

- Τι είδους ιστορία, παιδί μου;

- Μια ιστορία με ευτυχισμένο τέλος.

- Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα σε όλο τον κόσμο παιδί μου.

- Δεν υπάρχει ευτυχισμένο τέλος;

- Δεν υπάρχει τέλος ...;

- Πες μου μια ιστορία, Πιου

- Ποια ιστορία, παιδί μου;

- Την ιστορία του μυστικού του Μπέιμπελ Νταρκ.

- Υπήρχε κάποια γυναίκα.

- Πάντα το ίδιο λες.

- Υπάρχει πάντα μια γυναίκα κάπου, παιδί μου,
κάποια πριγκίπισσα, κάποια μάγισσα, κάποια
μητριά, κάποια γοργόνα, κάποια καλή νεράιδα,
ή κάποια που είναι ωραία αλλά κακιά, ή είναι
άσχημη και καλή.

- Είναι αυτή ολόκληρη η λίστα;

- Υπάρχει και η γυναίκα που αγαπάς.

-Ποια είναι αυτή;

- Αυτή είναι μια άλλη ιστορία...

-Πες μου μια ιστορία Πιου

- Ποια ιστορία, παιδί μου;

- Μια ιστορία που αρχίζει από την αρχή.

- Αυτή είναι η ιστορία της ζωής.

- Είναι όμως η ιστορία της δικής μου ζωής;

- Μόνο αν την πεις εσύ!!!...


Αποσπάσματα σπό το :
"Πες μου μια ιστορία" της Τζάνετ ΓουΪντερσον

Δεν υπάρχουν σχόλια: