23/11/08

Θάλλασες σκέψεις...


Kάθομαι δίπλα στο τζάκι και γράφω. Πάνω σε ένα χαρτί πρώτα... κοιτάζω τις φλόγες που χορεύουν και η σκέψη μου φεύγει πίσω. Σε μέρες φωτεινές, όμορφες. Αναπολώ στο καλοκαίρι που πέρασε. Σε όσα ζήσαμε από κοντά ή από μακρυά. Και μετά περπατά η σκέψη μου λίγο πιο κάτω. Στις αρχές του φθινοπώρου. Όμορφες εικόνες. Ζεσταίνουν κι αυτές παρέα με τις φλόγες στο τζάκι. Έξω ο καιρός είναι κρύος. Εδώ θα ήθελα να κουλουριαστώ και με τις σκέψεις μου να αποκοιμηθώ. Να μην κουνηθώ, να μην χαλάσω τίποτα. Να τα έχω όλα έτσι στη σειρά στο μυαλό μου. Να περνάνε σαν slide από τις οθόνες της καρδιάς.

Να κλείσω τα μάτια και να χαθώ μέσα στις εικόνες. Μέσα στις γαλάζιες θάλασσες. Μέσα στα μάτια σου που πάντα έχω πάντα μπροστά μου. Κι έτσι όπως θα αρμενίζω μέσα τους να με νανουρίζει ο ήχος της φωνής σου. Να αποκοιμηθώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: