26/11/08

Έχω τόσα πολλά να σου πω...


Έχω τόσα μέσα στην καρδιά μου... λέξεις, σκέψεις, αισθήματα, συναισθήματα, ήχους, θροίσματα... εικόνες ολοζώντανες που ώρες ώρες με κάνουν να ριγώ. Όλα, όλα τα φυλάω για σένα. Απόψε όμως καρδούλα μου δεν θα σου πω τίποτα. Θα μείνω σιωπηλή. Καθισμένη στο πάτωμα να ακουμπάω τα χέρια μου στα γόνατα σου. Να σε κοιτώ στα μάτια. Ας μιλήσουν μόνο αυτά απόψε. Ας ταξιδέψουν. Στο καστανό των δασών και στο γαλάζιο της θάλασσας. Ας πετάξουν πάνω από τις στέγες του κόσμου.


Μόνο να σε κοιτάζω. Να μπορώ να ακουμπάω με τα δάχτυλα μου κάθε σπιθαμή του προσώπου σου. Να νιώθω να τα καίει η ανάσα σου. Να κάνεις τους παλμούς της καρδιάς μου να χτυπάνε τρελά. Δίχως όρια. Δίχως φρένα. Βράδυ που θέλω τόσα να σου πω... αλλά που η εικόνα σου με κάνει να μη θέλω να χαλάσω τη μαγεία της σιωπής, της στιγμής μαζί σου.

Μόνο να σε κοιτάω. Και να σου χαιδεύω το πρόσωπο... ακουμπισμένη εκεί... στα γόνατα σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: