23/2/09

Ο απόηχος μιας όμορφης Κυριακής


Νωρίς το πρωί... Ακόμη δεν έχει φωτίσει έξω η μέρα. Έριξα στην πλάτη το μάλλινο σάλι μου, ετοίμασα ζεστό καφέ, και μιας και όλοι οι άλλοι κοιμούνται ακόμη, κάθησα στον υπολογιστή. Οι ώρες αυτές με συνεπαίρνουν. Τούτη η απόλυτη ησυχία. Που τίποτα δεν υπάρχει δίπλα μου. Τίποτα δεν ακούγεται παρά μόνο ο ήχος του πληκτρολογίου. Που μπορείς να σκεφτείς χωρίς κανείς και τίποτα να διακόψουν τις σκέψεις σου...

Σκεφτόμουν ότι είναι όμορφο να παίρνεις ευχές και να σου δείχνουν την αγάπη τους οι άνθρωποι. Είναι όμορφο να σου κάνουν εκπλήξεις και να σε συγκινούν, με απλά πράγματα. Αυτά έχουν άλλωστε και αξία. Πέρα από τις ευχές φίλων που πήρα χτες, την τούρτα από τη μαμά που ούτε καν περίμενα, ευχές ανθρώπων που ήρθαν σπίτι, ευχές από ανθρώπους που αγαπώ πολύ, έφτασε και ένα meil που με συγκίνησε ιδιαίτερα. Ίσως γιατί μου θύμισε όμορφες στιγμές από πρόπερσι. Περνάει ο καιρός γρήγορα...

Πρόπερσι είμασταν μια μεγάλη και τρελή παρέα. Από ηλικίες μικρές, αυτές των 21 μέχρι και 45. Περίπου... Ο κολλητός μου, ο Δημήτρης ήταν ο μεγαλύτερος. Κι αυτός που έδινε ψυχή στην παρέα. Μαζί με το Γιώργο, τη δεύτερη σημαντική παρουσία. Τρίτος ήταν ο Σούρδος, ή κατά κόσμον Άρης. Άλλο απίστευτο πλάσμα αυτό... Πρόπερσι λοιπόν, τη μέρα των γενεθλιών μου έφτασε τελευταίος σπίτι, με μια υπέροχη τούρτα, γεμάτη με αναμμένα κεράκια. Ήταν και 38... ουκ ολίγα! Είμαι σίγουρη ότι είχε ειδοποιήσει και την πυροσβεστική της πόλης, απλά δεν μπήκε στον κόπο να μας το αναφέρει. Τον φαντάζομαι να περπατά στους δρόμους με εκείνη την φλεγόμενη τούρτα! Σαν άλλος Νέρων δηλαδή! Η αλήθεια είναι ότι μου αρέσει να τον πειράζω. Ξέρει ότι τον αγαπώ. Όπως και όλα τα παιδιά της παρέας. Πρόπερσι τέτοιες μέρες ετοιμάζαμε πυρετωδώς το φανό της Στράτας. Αν δεν έχω ρίξει περπάτημα βράδυα μέσα σε χωράφια για να βρούμε εκείνο το περιβόητο κάρο! Αλλά χαλάλι το κρύο! Χαλάλι η κούραση! Χάρηκα γιατί έμαθα ότι ο φανός τελικά έγινε θεσμός στην πόλη. Χάρηκα γιατί είδα όλα τα παιδιά να συνεχίζουν ακόμη δυναμικά. Εύχομαι καλές απόκριες να έχουν και να περνάνε καλά. Φέτος θυμήθηκε ότι γιορτάζω και έστειλε το ακόλουθο meil....


Η παρέα του sourdos.gr σου εύχεται από καρδιάς χρόνια πολλά για τα γενέθλιά σου!

Οι ευχές μας να συνοδεύουν κάθε σου επιθυμία και πραγματοποίηση των στόχων σου.

Και μην ξεχνάς...είμαστε πάντα εδώ www.sourdos.gr για να συμμετέχουμε μαζί στην πιο όμορφη και δημιουργική παρέα της πόλης.

Να τα εκατοστήσεις!


Κάνε κλίκ εδώ για ένα εύθυμο δωράκι από την παρέα του sourdos.gr
http://www.youtube.com/watch?v=a8ki1stq8uA

Σε ευχαριστώ Άρη μου. Που με θυμήθηκες... Για το όμορφο βιντεάκι... Ελπίζω να τα πούμε σύντομα. Κάπου εκεί έξω θα ανταμώσουμε τις μέρες τούτες... Ευχαριστώ και όλους όσους μου ευχήθηκαν. Φέτος, πιο πολύ από κάθε άλλη χρονιά, όλες αυτές τις ευχές, τις είχα μεγάλη ανάγκη.

Ιδού και το εύθυμο δωράκι του Άρη...

Δεν υπάρχουν σχόλια: