26/4/09

Η ομορφιά της ασχήμιας


κλικάρετε στη φώτο για να ακούσετε το τραγούδι...

Από μικρό παιδί έχω τη συνήθεια να παρατηρώ τους ανθρώπους. Να τους αναλύω. Μέσα από διαφορετικά κάτοπτρα κάθε φορά, και ανάλογα με την ηλικία μου. Ως εκεί που έφτανε η σκέψη μου και μπορούσα. Κάποιες φορές λάθος, αλλά τα τελευταία χρόνια με απίστευτη διαισθαντικότητα, το βρίσκω συναρπαστικό να ανακαλύπτω τι κρύβει ο καθένας που στέκει δίπλα μου. Εκείνο που μου έμαθε η ζωή, είναι οι περισσότεροι άνθρωποι, πίσω από μια πλασματική ηρεμία, ομορφιά, ή καλοσύνη, κρύβουν έναν χαραχτήρα γεμάτο κακία, πονηριά, και ψυχοπάθεια. Ήδη υπάρχουν στη ζωή μου κανά δυο τέτοιοι που τους έχω κυκλωμένους με καγκελάκια και επάνω σε αυτά η πινακίδα γράφει "Προσοχή επικύνδινοι".

Θυμήθηκα ότι όταν ήμουν παιδί έκρινα πιο πολύ με βάση την εξωτερική εμφάνιση. Κάτι που με το πέρασμα των χρόνων κατάλαβα πόσο ανόητο είναι. Το ξαναθυμήθηκα, μετά από ένα βίντεο που είδα τις προάλλες, με μια Βρετανίδα μεσήλιξ η οποία βρέθηκε στην εκπομπή της βρετανικής τηλεόρασης,
Britain's got talent. Ο τρόπος που την υποδέχτηκαν ήταν απαξιωτικός. Κοροιδευτικός και χλευαστικός. Μα όταν ξεκίνησε να τραγουδά, η εικόνα μεταμορφώθηκε. Όλοι έμειναν άναυδοι από τη μαγική φωνή της.

Η 47χρονη Μπόιλ μεγάλωσε και ζει στη Σκοτία, στο πατρικό της σπίτι. Το όνειρό της, όπως είπε η ίδια απαντώντας στις ερωτήσεις των κριτών, ήταν να γίνει τραγουδίστρια, κάτι που δεν είχε πραγματοποιήσει μέχρι σήμερα γιατί απλά «δεν της δόθηκε η ευκαιρία». Στο διαγωνισμό ταλέντου επέλεξε να τραγουδήσει το
I dreamed a dream από το μιούζικαλ Les Miserables, ένα τραγούδι που απαιτεί ιδιαίτερες φωνητικές ικανότητες.

Όπως παραδέχτηκαν αργότερα οι ίδιοι οι κριτές, όταν την πρωτοείδαν της έδιναν γύρω στα πέντε δευτερόλεπτα μέχρι να την κόψουν. Κάτι τέτοιο δεν συνέβη. Αντιθέτως η Μπόιλ πέρασε στον επόμενο γύρο του παιχνιδιού, σύντομα θα βγάλει άλμπουμ και θα κάνει ντουέτο με την Έλεν Πέιτζ, ενώ μέσα σε εννιά μέρες το βίντεο με την ερμηνεία της είχε 100.000.000 επισκέψεις.

Ας την απολαύσουμε και ας θυμόμαστε ότι, οι άνθρωποι είναι όμορφοι ή άσχημοι ανάλογα με το κρύβουν μέσα τους. Η εξωτερική ομορφιά, η καλλιέργεια, και η μόρφωση δεν είναι πάντα συνώνημα του καλού ανθρώπου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: