9/4/09

Heidi, meine Welt sind die Berge!


- Heidi εσύ;
- Η ίδια, ποιος είναι παρακαλώ;
- Έλα βρε κούκλα, δε με κατάλαβες; Τζων Μπόης εδώ!
- Ω Τζων Μπόη meine liebe, που χάθηκες βρε ψυχή;
- Μη τα ρωτάς Heidi μου, προσπαθούσα να συντάξω έναν προϋπολογισμό.
- Του κράτους;
- Όχι βρε κουτό, τον δικό μου.
- ...;και;
- Κόβω από΄ δω, ράβω από ΄κει, τρεις στο λάδι τρεις στο ξύδι, πλάκωσε κι ύφεση...
- Ω, νεό-πτωχό μου golden boy, τι μπορώ να κάνω για σένα;
- Heidi, είσαι ακόμα στο βουνό;
- Naturlich!
- Βάλε λουκάνικα στη θράκα, πιάσε και μια κρύα μπυρίτσα κι έρχομαι.
- Ω Τζων Μπόη, θα πάρεις κι εσύ τα βουνά;
- Το συζητάς; Τα έχω πάρει ήδη!

ΥΓ. Ο διάλογος είναι απίστευτος. Έξυπνος και ευρηματικός! Από αυτούς που μπορούν και κάνουν εμένα να γελάσω, που είμαι και δύσκολη. Κι η αλήθεια είναι πως έτσι όπως εξελίσσονται τα πράγματα, πολλοί θα νιώσουν την ανάγκη να πάρουν τα βουνά. Ο Τζων Μπόης, είναι ένας ταξιδευτής της ηλεκτρονικής θάλασσας που καταγράφει τις προσωπικές του εμπειρίες. Με χιούμορ αλλά και με συνείδηση του τι συμβαίνει δίπλα του, μας ταξιδεύει διαφορετικά, όμορφα. Είναι ένας γεννημένος εστέτ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: